Wat je even kwijt wil #42

Omg kan iemand dit voor volwassenen maken? Dit past zo goed bij de rest van m’n retro keukenspullen :smiling_face_with_three_hearts:
3 likes

Wat super lief!

1 like

Ik heb hetzelfde hoor. Wij kopen altijd reisboekjes van de vakanties die we gaan doen en in de boekenkast staan nu al twee boekjes van bestemmingen waar we niet heen zijn gegaan. Een van het begin van de lockdown en de ander waar we volgende week heen zouden gaan. Dan voel ik me ineens heel zielig :’) Ik heb echt behoefte er even op uit te gaan maar ik wil nu sowieso niet meer vliegen.

4 likes

Ik kan echt niet wennen aan thuiswerken. Ben continue afgeleid, moe, kan niet focussen. Vind het mentaal veel moeilijker ofzo, en haal ook minder voldoening uit mijn werk zo. Ik mis het contact met collega’s en het bruisende van de school. Ik zie er echt tegen op dat de dagen zo weer korter worden en ik dan bijna helemaal de deur niet meer uit kom.
Iedere ochtend probeer ik het weer, kleed me aan, maak me op en ga dan op de studeerkamer zitten, maar binnen 10 minuten dwalen mijn gedachtes weer af, zo stom.

6 likes

dit is een punt waar ik trouwens nog helemaal niet over nagedacht heb inderdaad, toen dit hele verhaal begon in maart was de helft van alle geluksmomentjes dat het lente was, warmer werd, meer zonlicht etc
als het zo gewoon 4 dagen achter elkaar donker en grijs is, dat zal niet veel goeds doen voor de moraal neem ik aan

5 likes

Ja, ik vond het in het begin dus ook niet zo erg want het werd toch mooier weer, en dat doet mijn humeur ook vaak goed. Maar ik merk nu al, dat bijvoorbeeld vandaag met regen mijn gemoedstoestand een stuk minder goed is.In het begin vond ik thuiswerken ook nog wel leuk en spannend ofzo, maar daarbij had ik de gedachte dat het 2-3 maanden zou duren. Nu we eigenlijk geen idee hebben hoe lang het gaat duren, word ik zelf dus echt moedeloos af en toe.

1 like

Ik zit op mijn vriend te wachten om zo met hem naar de Apenheul te gaan! Nog nooit geweest dus ben benieuwd.

9 likes

Apenheul is leuk! Alleen toen ik er was in mei dacht ik, waren een aantal delen wel afgesloten en je mocht de apen niet aanraken die losliepen. Dat mag/mocht normaal wel.

Een vriendin van mij heeft eindelijk alle lord of the rings films gezien. Ze vond het niet zo leuk, maar ze vindt wel The Hobbit fantastisch? Hoe dan???!!!
Alle pijn, hartzeer, dat bittersweet einde, die muziek!!! Ik snap echt niet dat je the Hobbit dan beter kan vinden. Dat is toch veel the flauw en gelukkig :sob:
Momenteel zit ik ook de LOTR soundtrack te luisteren. Alle emoties aaaaaah.

9 likes

Ja klopt! Er zijn volgens mij 3 delen afgesloten en je moet 1,5 meter afstand bewaren tot de apen maar dat vind ik niet zo erg. Denk dat de apen daar meer moeite mee hebben dan de mensen :joy:

1 like

Mag dit normaal dan? Ik schrik hier echt van. Wat een verschrikking als iedereen met zijn tengels aan die beesten mag/gaat zitten

8 likes

He’s a keeper

1 like

Ik ben daar ooit gebeten door een aap :pleading_face: (in m’n vinger, door zo’n doodskopaapje, behalve een pleister niks aan de hand maar was 7 en heel erg geschrokken :joy:)

Ja een bepaald soort apen loopt los tijdens bepaalde tijdstippen. En ze gaan regelmatig op eigen initiatief op je schouder zitten bijv. 1 ging ff aan m’n been zitten de laatste keer.

Mijn voornaamste herinnering aan de Apenheul blijft toch wel dat een gorilla zijn eigen pis zat op te drinken. :weary:

4 likes

Ik ben verkouden en mag dus nu niet werken en moet getest worden en dat kan pas vrijdag. :expressionless: :expressionless: :expressionless: :expressionless: :expressionless: :expressionless:

Dit voelt echt niet niet niet leuk haha.

Ik heb net een nieuwe baan en hier wordt lunch verzorgd op het werk (hoe chill sowieso). Normaal is er een soort buffetje maar nu worden per persoon bordjes klaargemaakt met broodjes en salade enzo. Ik heb vorige week doorgegeven dat ik vegetarisch eet en dat gewoon 2 broodjes met kaas ofzo helemaal prima is. Maar nu kwam ze net zeggen dat ze speciaal voor mij allerlei vegetarisch beleg heeft gekocht zodat ik een beetje keus en afwisseling heb. Zo lief. :pleading_face:
Ik ben hier echt pas net maar ik voel me zo welkom. Niet alleen hierdoor haha, maar ook gewoon door mn nieuwe collega’s enzo. Zo fijn. Helemaal happy nu haha

83 likes

Het ene moment ben ik mijn oplader kwijt en het andere moment heb ik er ineens twee in mijn handen? :woman_shrugging:t3:

3 likes

Hahaha, dat doet me er aan denken dat ik heel vaak mijn telefoon zoek terwijl ik aan het bellen ben… (of mijn pen of vork of wat dan ook terwijl ik die in mijn hand heb)

4 likes

Ik heb het allebei niet gekeken, maar ik moet dus met de originele films beginnen? :open_mouth:

Ik heb om die telefoon zoeken m’n moeder heel vaak uitgelachen en nu had ik het zelf pas :frowning:

1 like