Heb je bv discovery science en animal planet nog wel? Zitten in hetzelfde zenderpakket als c+i
Nee haha, jammer maar ja maar niet klagen verder want kijk gratis. Thanks voor het oplossen van mijn mysterie haha.
Ik heb mijn zender terug schijnbaar kan je via kpn ook meekijken dus nu kijk ik via mijn pa jeej haha.
Ik niet slapen van de pijn. Ik heb mijn enkel verstruikt gistermiddag. Ik heb gekoeld maar lopen doet pijn. Gisteravond laatste ronde met donut kon niet normaal lopen . Voet ligt op een kussen
Geen probleem! Die tubes ken ik zelf niet. Let wel dat als je net van suiker siropen af gaat dat het wat tegen kan vallen. Is gewenning!
Ben weer alles aan het inplakken met pleisters en tape. Weer een dagje docs! Ruk geslapen maar we gaan weer ons best doen (ha, tegen wie lieg ik)
Ugh lig al bijna 1,5 uur wakker
Ik heb zo slecht geslapen vannacht, ik ben er rond 2 uur nog uitgeweest om even wat te drinken. Dat word een lange dag vandaag.
Wanneer je gewoon weet dat het een shit dag wordt op werk… ben nog maar weer eventjes in bed gekropen
Ik heb vannacht twee keer over mijn ex gedroomd van vijf jaar geleden meh.
Zoo ik ging even kijken, heb ook Disney plus, maar je moet idd een vip- abbo afnemen? Schandalig.
Ik moet echt wat doen aan mijn ochtendplanning van de laatste dagen.
Ah ja, ik drink al een tijdje m’n koffie zwart of met een beetje zoetstof met gebrek aan goede alternatieven, dus hoop dat het alleen maar lekkerder erop wordt haha
Super slecht geslapen Ik sta nu ook ruim een uur later op dan normaal.
Ik heb weleens tegen mijn vriend gezegd dat MAC make-up heel duur is (naast bijvoorbeeld Essence, maar dat je ook nog Chanel ofzo hebt - nadat hij zich afvroeg hoe duur een mascara oid is).
Kwam hij gisteren ineens aanzetten met een Douglas cadeaubon, “zodat je een keer iets van MAC kan kopen!” Ik heb niet per se iets met MAC of make-up maar vond het zo lief haha, en zo grappig dat dit zo in z’n hoofd is blijven hangen
Ik ga niet liegen als ik dit zie denk ik zin in
Ahh wat schattig!
Same! Echt heel erg zin in
Ik droomde vannacht dat ik vrienden was met Tim den Besten en het was echt gezellig
Zo raar dat ik in mijn vorige relatie makkelijk zei ‘dit weekend even niet!’ en hem zo 2 weken niet zag. En met mijn huidige vriend half samenwoon omdat we elkaar niet kunnen missen :’)
haha ja, dit keek ik ook vroeger.
zal ik het doen?.. of zal ik het niet doen?..
ja, ik doe het!