Wat je even kwijt wil #42

Ik heb wel gekeken! Wie was het?

1 like

Indy!

Ben niet goed met namen :grimacing:

1 like

Ohh dat vond ik een hele aardige gozer, had wel verwacht dat dat een match zou zijn

3 likes

Misschien dat de persoon waar je bij kijkt dat pakket opgeheven heeft waar dat in staat? Ik kan ook ziggo+ kijken via mijn ouders of via mijn broer en mijn broer heeft minder pakketten waardoor ik via die geen RTL lounge etc kan kijken en bij mijn ouders wel.

Ik lees dit en door dit forum moet ik alleen maar denken aan een invasie veenmollen

12 likes

Ja dit inderdaad!

1 like

Elke x als ik heb zie denk ik aan die veenmol fotos die ik toen gefotosoept had.

5 likes

Haha ja dat heb ik dus ook
Zo’n mega veenmol wat hij op lag toch?

En ik moet er dan ook altijd aan denken dat mensen dachten dat ff team Thierry was omdat de naam Forum Feminarum is

4 likes

Bij mij staat ie er niet tussen, geen idee hoe het eerst was.

Echt precies dit hahahaha. Mensen denken echt dat als ze boos worden je dan ineens alles voor ze gaat doen, mooi niet hoor. Moet ook altijd lachen als mensen (soms wel terecht) boos worden en dan zeggen “ja is niet persoonlijk tegen jou hoor, jij kan er ook niks aan doen!!!” Nee maar Henk, je reageert het wel op mij af dus hou je mond. Ik probeer echt wel met mensen mee te denken en soms geef ik ook toe dat het kut geregeld is, maar ik kan/mag ook niet alles en al helemaal niet als je boos wordt. :fu:t3:

1 like

Oh geen idee eigenlijk. Kijk via mijn schoonmoeder maar weet ze niet haha. :joy::see_no_evil:

Mijn vriend gebruikte het eerst via haar maar heeft nu zelf tv dus nu gebruik ik het. Ga het wel keertje zeggen hoor maar heb ook nog niet echt een goed gesprek gehad met haar.

Welk abonnement heeft zij? Zit niet in het goedkoopste abonnement iig

Hahahaha jaa en een veenmol op die piano foto ofzoiets

2 likes

Hoe kan ik dat zien haha.

Wss kun je in de app naar instellingen oid gaan en staat er info over het abonnement

Ik kwam een artikel tegen waardoor ik aan een vriend moest denken. Maar doordat er zoveel dingen zijn voorgevallen kan/wil ik het niet naar hem sturen. Wat ik bij elke andere vriend wel zou doen. Maar hij heeft mij zo laten vallen. En shit zelfs na 2 jaar doet het nog pijn.

Ik ben een maand geleden begonnen met een nieuwe baan maar eigenlijk is het veel meer administratief dan ik dacht. Het is wel een grote organisatie dus ik zou hier denk ik wel kunnen doorgroeien. Ik zit ook de kijken naar opleidingen en hoop zo dat er budget voor is. Ik vind het zo moeilijk hoe ik dit allemaal moet aanpakken.

1 like

Wow als ik nu naar het weerbericht van volgende week kijk, wordt het volgende week maandag gewoon 25 graden!! Nu kan er uiteraard nog van alles gebeuren, maar hoop echt dat t uitkomt

5 likes

Ik kan het niet vinden haha. Naja ze zal iets hebben opgezegd denk ik dan. Gelukkig is IDtv er nog.

1 like