Wat je even kwijt wil #41

@Klikhier O, zo herkenbaar van dat mensen je niet horen/reageren. Ik heb dat dus ook best vaak. Heel vervelend :frowning:

4 likes

Omg los tacos nr 1 ik wil die nuuu :sob::sob:

Heb trouwens wel een taco kookboekje haha. Dus als iemand me ff foodtruck geef.
( Niet zon boekje van gooi de kruiden bij t gehakt. Maar echt met hoe je carne asada maakt enzo)

2 likes

Ik zit nu op de theatercamping met mijn vader en het is zo leuk! Wel hoerenheet maar we doen allemaal van die artistieke en soms beetje rare dingen. Echt heel leuk om hier te zijn

25 likes

Ik heb een keer patat met carne asada gehad, eigenlijk meer een soort nachos met carne asada maar dan met patat in plaats van nachos en ik wil dat nu. Bedankt hĆØ.
Ik vraag me af of er Ć¼berhaupt ergens een fatsoenlijke Mexicaan zit in in Nederland en die het dan ook nog eens als carna asada fries wil maken.
Iā€™m drooling.

2 likes

Ik heb ook vaak dat mensen mij niet horen als ik in een groep ben. Ik begin dan een verhaal en dan gaan andere mensen erdoorheen praten. Mijn vriend is op zoā€™n moment zo lief om nog te luisteren en uiteindelijk vertel ik het verhaal alleen tegen hem. Het nadeel is alleen dat hij het verhaal vaak al tig keer heeft gehoord.

21 likes

Ik ben nog geen goede tegen gekomen helaas. Een zon taco fast food tentje komt opzich wel in de buurt maar ik wil natuurlijk beter :innocent:

2 likes

Gaat er iemand nog sterren kijken vanavond?

Ging vandaag even laminaat halen voor op zolder.
Eerst alle 18 pakken in de auto gepropt en daarna in huis getild.
Voorlopig ligt het nog wel even goed in de woonkamer
Want op zolder is het bloedhoerenheet

Ik had dit eerst helemaal gemist, net opgezocht en ik denk dat ik idd eens op mā€™n balkon ga liggen. Slapen in bed wordt sowieso toch lastig. Thanks voor de tip :grimacing:

1 like

Ja je mist er weinig aan haha. Onze supermarktmanager die zich aan het uitsloven is voor de sportinstructeur om de vakantiekiloā€™s eraf te sporten

1 like

Ik stalk zo af en toe het instagram account van iemand maar elke keer staat het weer op prive/niet privƩ??? Ik heb geen contact met haar, maar wat is het nut???

Vorige week heb ik gekeken en toen was het open en nu kijk ik weer en is het gesloten? Dit is gewoon al de 5 keer ofzo en ik kijk er soms zelfs maandje niet op.

Voor van die winacties staat ie misschien openbaar?

Zin in slapen maar het is veel te warm.

4 likes

Buitenkunst?

Ik denk niet dat ze patat hebben maar de beste Mexicaan waar ik in Nederland heb gegeten is by far Queru in Den Haag!

3 likes

Ik wil naar bed maar ben te lui om op te staan en mā€™n make-up eraf te halen. En ik heb honger

2 likes

Ik lag net te chillen op bed opeens een harde knal wat zeker geen onweer was.

Zie ik vervolgens staan op internet dat er een explosie en nu dus brand is in de flat tegenover mij. Halve dorp is uitgelopen om te kijken.

Hier sluit ik me bij aan. Helemaal klaar met de dag maar niet klaar om in actie te komen :dizzy_face:

1 like

Heftig!
Hoop dat het meevalt voor de bewoners

Succes morgen! En iedereen zit er morgen zo bij waarschijnlijk, dus maak je daar niet te veel zorgen over