Wat je even kwijt wil #41

Nice! Dat heb ik ook net gedaan voordat ik de plaatsers heb ontvriend. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik lees nu dat ze geen brand kunnen vinden (?) En dat het om een vuurwerkbom zou gaan.
Dus vlgs mij hebben ze heel veel geluk gehad!

Hmm, ik heb haar nog nooit zoiets zien delen en ik vind haar niet het type daarvoor. Ik weet wel dat ze hem een jaar geleden dicht heeft gezet vanwege de ex van haar vriend die stalkte, maar inmiddels is hij dus al super vaak weer open en dicht geweest…

1 like

Zooooo warm. Ik zou bijna overwegen om een airco te kopen.

Wat het irritantste nog is, is dat het werkklimaat op kantoor echt kut is. Daardoor ben ik al helemaal kapot en dan is het thuis ook nog warm. Straks maar proberen te slapen en dan morgen weer een hele dag op kantoor zitten.

O dat zou wel schelen. Maar wel schrikken hoor

Same.
Ik heb al genoeg ijs op, maar ik wil meeeeerrrrr.
Gelukkig was de Ben en Jerry toen in de aanbieding bij de app laatst

Karma pakt me want nu is m’n huisgenoot aan het douchen

Ik vind net een brief in mijn brievenbus van Nationale Nederlanden om mijn persoonlijke omgeving te activeren. Maar ik heb daar helemaal niks aangevraagd?? Dus iemand heeft shit op mijn naam en adres lopen aanvragen. Vind dit echt een beetje eng

Mijn vriend ging 1 minuut eerder dan ik naar bed en hij sliep al toen ik ging liggen. Zo jaloers :sob:

Ik ben bij mijn ouders en bedacht me net dat ik nog een halve pizza thuis heb liggen van vanavond dus dat ik die zo in bed op kan eten.

Helaas heb ik die hele pizza opgevroten toen straks dus dat wordt nergens op kauwen in bed.

Waarom moeten Nederlanders toch altijd hele avonden in hun tuin schreeuwen. Tapi moffo!

1 like

Maar ze deelt het niet met jou…? Dat is toch gek!

Edit: ik heb nog gecheckt of ik in gierige acties-topic zat :grin:

36 likes

Wauw :zipper_mouth_face:

16 likes

Wow dit vind ik echt niet netjes van haar.

3 likes

Wáárom bestaan er muggen

3 likes

Ik ben ook zo :grin: je bent niet alleen :grin:

1 like

Je moet het aanvragen!

Je moet toegang aanvragen en geaccepteerd worden. Even in de faq kijken

Hoe kan ik toegang aanvragen?

1. Ga naar het groepen-overzicht . (Je kunt daar ook via het menuutje met de drie verticale strepen rechts bovenaan het scherm komen - optie Groepen .
  2. Klik daar bij de groep FF_regulars op het knopje Request : 35

Je verzoek komt dan bij de moderators terecht die je toegang zullen geven. Alle aanvragen worden handmatig goedgekeurd. Je krijgt een reactie binnen 3 dagen.

edit: Ohh ik ben spuit 11 haha

1 like

Ja WOEST maken ze me. Elke keer denk ik dat ze allemaal dood zijn maar dan zit er toch nog zo’n smiecht in m’n kamer

4 likes