Wat je even kwijt wil #41

Aah vind je het erg of ben je wel oké met jouw situatie? Hoop het in ieder geval! :hugs:

@Klikhier herkenbaar wel! Komt denk ik bij mij omdat ik niet zoveel post, al heb ik het in real life ook best vaak! Zo frustrerend op het werk altijd, dan heb ik een idee en dan wordt er niet echt op in gegaan en dan later in de vergadering zegt iemand anders het en dan is het is ineens een goed idee :sob: Ik spreek het trouwens wel uit tegenwoordig, ook om erachter te komen hoe het komt. Heb er alleen nog niet echt een antwoord op :woman_shrugging:

Sorry dat ik het op mezelf betrek! Wil je alleen laten weten dat je niet de enige bent :kissing_heart:

4 likes

Dat weet ik dus niet, vandaar mijn vraag of iemand er heeft en me kan vertellen welke maat ik nodig heb… oh en of ze niet heel breed zijn want de reviews op internet zijn maar vaag :no_mouth:

Deze dag had zo in een soapserie gekund, mijn god. Ben blij als het morgen is

Ja maar dat stond niet in je vraag :’). Ik heb ze zelf niet, maar kan je ze niet eerst beter ergens aanpassen? Hier ligt een maat 49.5 en daar kan ik geen review over geven haha. Volgens mij vallen Adidas over het algemeen iets smaller en kleiner dan Nikes sneakers. Dat vind ik zelf althans.

Heujj ik kan nu ook salsa huur me in voor al je (corona proef) feesten en partijen

5 likes

M’n vader zat trouwens een heeeele uitgebreide uitleg te geven over hoe ik een bepaalde dop whatever op een parasol standaard moest draaien. Hij bleef maar doorgaan en m’n gedachten kon ik er echtniet bijhouden. Hij deed dat zelfs voor en het enige wat ik me herinner is dat er 1 mier over die standaard liep en ik al m’n kracht moest gebruiken (ik heb geen kracht). Nou eenmaal thuis moest ik van hem direct die dop erop draaien en er een foto van maken. Of ik dat aaaa uuuu beeee wilde doen voor hem. Ding zat er gewoon in 3 sec. Opgedraaid. Waar heeft ie het over. Ik ben een technisch talent.

Oja bovenstaande foto heeft hij ook gestuurd. 1 van hun 4 parasols dus hij denkt expert te zijn.

10 likes

Nee zie nu dat mijn vraag inderdaad een beetje vaag was.
Ho nee 49.5 is een beeeetje te groot haha. Misschien toch maar eerst even langs een sneakerwinkel inderdaad. Vind dat altijd zo stom, waarom is niet gewoon ieder merk en model hetzelfde qua maat… heb hier zowel Adidas als Nikes in 2 verschillende maten aangezien ze zo variëren. Echt niet handig

1 like

Ik vind Nike eigenlijk wel stabiel qua maat alleen niet met de Nike Air force 1. Die vind ik duidelijk groter uitvallen (Nike Air Max weet ik niks van). Ik zou gewoon ff langsgaan als dat mogelijk is. Zijn leuke sneakers! Oja ik vind wel dat Adidas over het algemeen een slecht voetbed heeft. Ik krijg daar sneller blaren in dan bijv. Nike of Jordan.

1 like

Jaa :sob: maar miss kom ik ooit nog die kant op haha. Ben half NL al door gegaan. Eerst ff wat beter salsa leren nog haha

1 like

Net de eerste aflevering van Foodtruck gezocht gekeken, en ik heb echt zo’n handige man nodig in mijn leven.

1 like

Vind het zo tof dat je dit allemaal leert, doet en er zoveel plezier uit haalt <3

1 like

Jongens weet je wat echt een top idee is als het buiten 347 graden is? Je woonkamer verbouwen!
WAAROM BEN IK ZO

5 likes

Ja Air Force valt best groot. Daar heb ik een kindermaat 39 in. Maar bij de andere Nikes die ik heb wisselt de maat ook. Bij het ene model 39 terwijl ik bij het andere 40 nodig heb.

Ohja dat van dat voetbed klopt inderdaad wel. Ik heb 3 paar Adidas (ook weer in twee maten haha) en dat voetbed schuurt ofzo? Heel gek. Maargoed ik heb sowieso ook losse zooltjes dus die kan ik wel verwisselen met de originele dan.

Hoop dat de sneakerwinkel ze hier in de buurt heeft, dan ga ik van de week eerst wel even passen

Rondje gelopen! Hiha. Morgen moet ik naar m’n nieuwe school en ontmoet ik het hele team en het wordt 30 graden en ik ben al zo’n sweaty betty. Gelukkig mogen we toch geen handen geven

5 likes

Oeh ik heb een aflevering gezien en ik vond het hilarisch. Die vader en zoon die een foodtruck gingen beginnen zonder noemenswaardige kook ervaring :joy::joy::joy: en klus ervaring.
En dan stoofpotjes maken, daar zit volgens mij nauwelijks marge op.
Vriend en ik hebben hun hele business plan geanalyseerd (en een betere gemaakt).

Als ik een foodtruck zou hebben zou ik van die kleine tacos serveren (zoals die bij Chelsea market @Soy.peor). En dan vega met cactus, kip en barbacoa. 1 voor een muntje en drie voor 2.5 muntje.
Maar ik wil helemaal geen foodtruck dus als iemand dit ff wil doen dan kom ik de hele dag tacos bij je eten!!!

3 likes

Die nieuwe albert heijn reclame??

Nog niet gezien, maar hij schijnt achterlijk te zijn?

Ik ben echt een beetje emo hoe gelukkig ik ben vandaag, ik heb zo’n chille dag :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ja wij hadden het idee om in onze zomervakantie (=afgelopen twee weken en komende week) een schuur voor in de tuin te gaan bouwen. Zijn dus al twee weken beton aan het storten, metselen, en de rest van hout erbovenop aan het maken in een snikhete achtertuin zonder een zuchtje wind…
Wij hebben allebei echt top ideeën…

2 likes

Heel soms vind ik het wel erg, ofja eerder jammer dat ik geen vriend heb. Maar op het moment vind ik het totaal niet erg want ik ben er nog niet aan toe

3 likes