Wat je even kwijt wil #41

Klinkt als een goed plan, je hebt me meteen geïnspireerd om ook een biertje te pakken! Ik heb echt goed werk geleverd vandaag, al zeg ik het zelf, dus deze treat yo self is wel op z’n plaats :sunglasses:

2 likes

Van de 150 euro die we terug hebben gekregen van de airbnb gaan vriendin + ik nu uitgebreid mee eten en borrelen, echt zin in

21 likes

Ik zat laatst met mn duimnagel tussen de deur. Dus ik heb zon lekkere blauwe plek nu. Maar die nagel is verder vrij lang. Maar ik zie nu een scheurtje alleen ik durf niet te knippen ben bang dat het zeer gaat doen.

Eerst lijmen met een theezakje?

1 like

Mijn vriendinnen hebben ook allemaal een vriend en zijn voor een huis aan het kijken of wonen al met hun vriend samen. En ik ben forever alone :joy: :joy:

Ik kan gewoon wel janken op dit moment omdat de tyfus bus weer eens te laat kwam waardoor ik mijn aansluiting miste. Echt ik wil gewoon thuis zijn in plaats van nog eens twintig minuten in deze graf hitte op de graf bus wachten. Ik ben ZO klaar met alles vandaag :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Om 16.50 eten besteld voor 18.00 uur en het is er nog niet :unamused:

1 like

Ja, heb geboekt! Net de yoga mat van mijn zusje opgehaald en ga er zo heen fietsen :slight_smile:

2 likes

Yess lekker, geniet ervan :blush:

Thanks! Het is ook op het strand, dus ga daarna lekker zwemmen :slight_smile:

2 likes

Oh dat lijkt me echt heerlijk! Beetje jaloers wel, ik ga vanavond ook maar dat is gewoon in een hete studio :joy:

1 like

Als ik nog een keer iets vergelijkbaars in het biechttopic lees als ‘ik vind de kleur rood 1% minder mooi dan de andere kleuren in de wereld’ zet ik de verwarming aan

4 likes

Zou ik niet doen met dit weer. Persoonlijk zou ik eerder een uur in een vriezer van de supermarkt gaan zitten.

Op de terugweg had ik geen airco in de bus… Mondkapje… lekkere zweetsnor en alle andere plekken van m’n lichaam. Gelukkig de rest van de week thuis. Pfff.

2 likes

Mijn ouders zijn opgelicht door een garagebedrijf. Vandaag hebben ze via de rechter eindelijk hun gelijk gehaald. Zo blij dat dit achter de rug is! Nu ben ik al mijn vrienden aan het aansporen om 1ster reviews te schrijven

29 likes

Aww misschien doen ze dat helemaal niet express! Ik zie soms een melding voorbij komen dat meerdere mensen hebben gereageerd maar word dan naar 1 post gestuurd bijv!

1 like

Waar kan ik een review achter laten

Held! Super lief van je. Je kunt het hier doen:
https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-ga-rev1&source=android-browser&biw=360&bih=608&sxsrf=ALeKk00PlK6G-BxVLk7PBfvjw7YlaALItA:1597252831746&q=saro+beek+en+donk&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwid6pu9lpbrAhVNwKQKHXA8BYkQBSgAegQIEhAC#lkt=overview&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:nav,rc_ludocids:17857252855323382686,rc_q:car%20company%20SARO,ru_q:car%20company%20SARO,trex_id:Su2xZe

Is er hier heeeel toevallig iemand die Adidas Nite Joggers heeft?

Wat voor maat zoek je?

Ik ben tering moe want ik moest van drie tot vijf werken dus heb mijn middagslaapje niet gehad. En nu wil ik eigenlijk nog een rondje lopen want ik heb nog niet genoeg stappen maar het is nog een oven buiten.

1 like