Ik had niks te doen dus had bedacht dat ik even langs de kringloop zou gaan, is die vanwege corona ineens dicht op woensdag. Dan maar even langs de bloemist, op vakantie. Toen naar de Action voor lampjes voor m’n balkon, uitverkocht Uiteindelijk maar ijskoffie gehaald op m’n werk en boodschappen bij de toko gedaan dus ik kwam wel vrolijk weer thuis, maar het zat niet mee
White winter hymnal van fleet foxes op repeat, maar het helpt nog niet
Tegen de hitte? Zet een lekkere Kerstfilm op
Wat lief alle likes
Omg hij antwoordde 4 uur niet dus ik dacht wtf en stuur babe?
Zegt ie jsorry ik had in mijn hoofd al antwoord gegeven. Maar jaa lijkt me leukkk.
Hahah pff
Nu iets uitzoeken. Groningen is indd wel leuk denk ik!
Ik wil even naar buiten maar mijn buurvrouw links en rechts staan met elkaar te kletsen. En dan weet ik dat ik weer meegesleurd word in allemaal dingen waar ik GEEN zin in heb…(aka koetjes en kalfjes gesprekken). Dus nu ga ik zielig in mn slaapkamer wachten tot ze weggaan.
Doe alsof je aan het bellen bent
Ik heb net een doorlopende donatie ingesteld aan een natuurvereniging en ik dacht dat je geld gewoon in de nationale pot ging, maar je kon specifiek aangeven voor welk natuurgebied je graag wilt doneren, dus nu gaat er elke maand geld naar het natuurgebied hier in de buurt!
Ik ben alvast begonnen met eten maken want na 10 min breekt me steeds het zweet uit, nu ga ik het in stukjes opdelen, 10 min “koken”, 20 min chillen. Dus over een paar uur heb ik eten haha
Ik had net een klapband in het park, yay. Moet nu een stuk lopen en ben bang voor chubrub, want ik heb geen broekje onder m’n jurk aan en het is te druk om even wat tegen het schuren op te smeren. Godver. Gelukkig eerst een stukje met de bus
Ik ben super slecht in die dingen dus heb je eigenlijk niets aan. Maar ik zou de groepsapp muten, niet reageren en met die andere vriendin een privé app starten. Maar dat is misschien niet erg aardig,asociaal en politiek incorrect haha
Spreken jullie nog live af? Qua appen zou ik gewoon beginnen met 1 op 1 appen naar de leuke vriendin en enkel reageren in de gezamenlijke groepsapp. Evt die leuke vriendin inlichten over hoe je je voelt in die andere vriendschap zodat ze snapt dat je meer 1 op 1 contact zoekt (als ze daar argwanend op zou zijn). Dan bloedt het miss vanzelf dood?
Ik zou dit met je andere vriendin bespreken dat je haar nog wel leuk vind maar dat de vriendschap met X je te veel energie kost en niet meer zo was als eerst. En dat je nog wel met haat vrienden wilt zijn en dat als zij nog vrienden wilt zijn met X dat dat helemaal prima is.
En tegen X zou ik gewoon zeggen dat je de vriendschap niet meer zo vind als eerst en dat je het gevoel hebt dat zij dat ook zo voelt en dat je het hier bij wilt laten.
Niet zomaar negeren enzo want dat is facking laf en iets voor 15 jarige meisjes.
Het is zover, al mijn vriendinnen (oké dat zijn er maar 4) hebben een baby. En dat binnen 1,5 jaar tijd… gelukkig ben ik niet zo gevoelig voor groepsdruk
Ik probeer de laatste tijd meer toe te geven aan impulsen en nu heb ik zin in een vegaburger en bier dus ga mezelf daarvoor naar de supermarkt slepen
Hahah chill waarom doe je dat?
Gewoon probeer meer te doen waar ik zin in heb ~ in het nu te leven ~
Vriend zit op Facebook alle zwarte pieten foto’s te rapporteren
Ik heb voor het eerst sinds een week ofzo weer een lange broek aan ipv een jurkje en ik vind het heerlijk. Geen plakbenen
Ik heb heel veel mensen van mijn insta en Facebook gegooid en het voelt echt fijn!