Nou, de kat is inmiddels wel wat gekalmeerd gelukkig. Hij hijgt niet meer, maar heeft het duidelijk warm. Logisch ook.
Kat nummer 2 heeft zich in zijn vervoersbakje opgerold en ligt daarin te pitten. Hij liever dan ik.
Ik ben super ongeduldig met alles en ik vind dat echt vervelend van mezelf
Ik bedenk me nu ineens dat ik vanavond een afspraak heb voor mijn huis waarbij er iemand bij mij thuis langs komt, maar het is echt een zooi en ik ben aan het werk. Straks lekker als een wervelwind door huis terwijl het 35 graden is. Gooi denk ik alles maar in de kelder, hopelijk hoeft hij daar niet te zijn.
Oh en aan de telefoon klonk die man ook echt super leuk, zul je ook nog eens zien dat hij super knap en leuk is.
Ah dat is toch heel leuk?! Wij zijn tijdens het daten al een weekendje weg geweest. 2.5 maand is niet lang maar daarom lijkt me een weekendje weg samen juist leuk! Haha ik ben helemaal enthousiast over iemands andere relatie merk ik.
Ik hecht altijd best veel waarde aan er netjes/verzorgd uitzien en ik voel me zo oncomfortabel nu steeds op mijn werk door mijn zweethoofd/plaklijf. Echt oppervlakkig want het boeit niemand maar ja.
Ja lijkt mij ook leuk! Hij heeft me alleen nog niet beantwoord en las het berichtje wel vrij snel Misschien is het ook onhandig qua werk/opleiding bedacht ik me later. Maarja ik zal het wel horen.
Bleven jullie in NL? Ik wilde het gewoon low key aanpakken zo’n eerste keer
Hahha omg mijn vriend heeft zo’n vet standaard veelvoorkomende naam en ik noemde zijn naam net “basic” en nu is hij beledigd en boos haha wat een drama queen
Ik heb altijd veel last van m’n menstruatie maar 1x per jaar ongeveer heb ik een super extreme menstruatie en voelt het een dag alsof ik echt overreden ben door een auto. Vandaag is de laatste dag van m’n vakantie en dan net nu moet het gebeuren. Echt fml. Lig alleen maar op bed in die bloedverziekende hitte en heb alleen maar zin om te janken.
Ik wil toch ff zeggen dat ik al ijskoffie dronk toen tattas nog zeiden “Huh koude koffie iejullll”
I was born basic.
Omg Faberyayo is ongeveer de enige bekende persoon waar ik behoorlijk op geil en volg om op te thirsten en dan doet hij dit in mijn bloedeigen Instagram feed???
Ben ondertussen beland in de “natte handdoek in nek”-fase, aanradertje.
ik ken dit woord alleen van het spel Assassins Creed: Odyssee, en is een bron van vele discussies op reddit hahaha
Thank god, no!!!
Klootzak in het grieks.
Mijn werkdag is vandaag zo saai dat ik uitkijk naar het moment dat mijn thee op is, zodat ik nieuwe thee kan halen.
Veel succes morgen
Wij waren toen allebei niet in Nederland maar ja ik zou gewoon in Nederland blijven in jullie geval. Een weekendje Groningen ofzo. Leuke jonge stad, altijd wel wat te doen.
oke hipster
Ik moet vandaag twee uur werken en dat is precies twee uur teveel.
Veel succes morgen