Wat je even kwijt wil #41

Ik heb tot nu toe nog altijd gewoon mijn eigen maat gehad en dat past helemaal prima!

1 like

Licht aan het eind van de tunnel: ik word zzp-er en heb gelijk al een nieuwe baan! :tada::tada:

79 likes

Jeeej tell us more!

1 like

Ik hou juist heel veel vocht vast met dit weer :sob:

1 like

Nee want ik had de hoop dat het gisteren door de regen en onweer af zou koelen, nou het was 1 hele graad koeler in huis. Toen ik in bed lag was het alsnog 31 graden. :hot_face: Zit er wel aan te denken dat vanavond te doen, kan morgen ook uitslapen dus lijkt me een goed idee.

1 like

Frape time malakkas!

4 likes

Omg gewoon weer geen gaatjes, hoe dan met mijn suikerdieet. :ok_hand:t2:

9 likes

Ik ga werk als sales agent bij een televisie programma!

8 likes

Oh jeej die ene vacature!!! Superleuk!!

1 like

Gisteren om iets voor 12 eindelijk onweer en toen koelde het een beetje af. Nu is het weer zo bloedverziekend heet echt vreselijk. De waterijsjes zijn natuurlijk overal uitverkocht en toen heb ik maar een doos cornetto gehaald om in ieder geval ijsjes te hebben, maar is weer lekker ongezond. Bij mij binnen is het net zo heet als buiten en moet straks nog thuiswerken ook helaas. Heb echt zo ontzettend veel zin in de winter en als het gaat sneeuwen ga ik uit dankbaarheid sneeuwengelen maken. De hele dag lang.

Ja ik ga het er nu maar gewoon letterlijk bijzetten. En de rest uitbreiden. Hopelijk doen ze beetje flexibel dan.

1 like

Haal zo’n vorm bij action waar je sap ik kan gieten! Dan kan je zelf ijsjes maken

1 like

Oeh dat is een goeie!

You go!! :heart::heart:

1 like

Ik heb gevraagd of mijn vriend een weekendje weg wil met mij over paar maanden. Het voelt alsof ik hem nu verkering heb gevraagd en hij over het antwoord aan het nadenken is. Spannend. Besef nu ook pas dat we elkaar nu pas 2,5 maand kennen en mijn vraag dus over een langer tijdsbestek gaat :’)

10 likes

Ik heb mijzelf zingend opgenomen met een noise cancelling, zodat ik wel de muziek en niet mijzelf hoor. Het was zo vals dat ik met terugwerkende kracht mijn excuses aanbied aan iedere levende ziel die mij heeft horen zingen. Hahaha.

16 likes

Ja precies. En je leerpunten benoemen of dingen die je volgende keer anders zou doen en benoemen vanuit visie (bonuspunten :smirk:).
Als je wilt dat ik er naar kijk, geen probleem. Stuur maar een pb dan he :kissing_heart:

1 like

Ik slaap de komende 2 nachten in een hotel met airco woeeee :sunglasses:

19 likes

Ik doe niks en zweet me al de tandjes, laat staan als ik straks bezig ben met mijn avonddienst.

Er zit een muis geplet tussen onze badkamerdeur (rip), maar nu moeten we hem eruit halen. Ik heb samen met mijn huisgenootje een hele strategie bedacht en heb net de keukentang ingepakt in plastic. Zometeen gaan we hem er van achter eruit proberen te wippen daarmee. Ik hoop echt dat het makkelijk gaat en dat we niet hoeven te trekken ofzo :sob: Fml

2 likes