Evert: ‘ik ga niet te laat naar huis vanaaf want ben tering moe’
Ook Evert: komt om 5 uur thuis
Also: ik kwam thuis en hoorde allemaal rare geluiden bij de vuilnisbakken en er piste iemand uit het raam???
Evert: ‘ik ga niet te laat naar huis vanaaf want ben tering moe’
Ook Evert: komt om 5 uur thuis
Also: ik kwam thuis en hoorde allemaal rare geluiden bij de vuilnisbakken en er piste iemand uit het raam???
Ik ben al een half uur op en aan het opruimen/poetsen. Buiten is het 20 graden en ik heb letterlijk alle deuren en ramen tegen elkaar open staan. Het is nog steeds gadvergoor heet en plakkerig??? Haat dit
Wel blij dat ik m’n kussen kan wassen na die plakweken en sowieso kan poetsen, want vorige week ging ik dat echt niet overleven en heb nu dus wel al de hele week last van stof
Ik ken iemand die al een aantal jaar niet werkt maar wel afgelopen maand vier keer op vakantie is geweest en ook nog een huis heeft gekocht dit jaar. Ik vermoed dankzij een rijke vriend.
Ik ben vooral stikjaloers want ik heb even geen werk en ik wil een huis en honderd keer op vakantie. Maar dat gaat niet.
Wilde een pinterest DIY gaan maken, alleen moest ik een cirkel uit hout hebben van ongeveer 10 cm. Dus in plaats van met mijn dikke kont naar de karwei te gaan om een stukje hout te halen en het te gaan uit zagen, heb ik houten onderzetters besteld. Lazy DIY incoming.
@Nefertiti Dat voelt echt ontzettend oneerlijk en zuur tegelijkertijd. Maar jouw tijd komt ook echt nog wel <3
Jezus ik begin de ochtend met een rolgordijn dat uit zichzelf naar beneden valt, krijg het niet in mijn eentje er weer opgeklikt. Gordijn is op mijn barkar gevallen, kapotte champagneglazen. En er vliegt momenteel ook nog een wesp in huis, heb mezelf opgesloten in de badkamer
Dat is echt een teken om vandaag stil te liggen in je bed.
Haha ik ga straks verder waarmee ik 6 uur geleden ben geëindigd
Ik heb een (ik denk nep) gouden ring van mijn oma die ik heel graag wil dragen, maar hij is nét iets te groot en het ring deel om je vinger is best wel dun waardoor de ring snel vervormt en ik bang bent dat dat ineens afbreekt en ik ‘m kwijt raak. Heeft iemand enig idee of ik de ring breder en kleiner kan laten maken en of dat dat heel duur is? Weet ook niet zo goed of je daarmee naar elke juwelier kunt gaan of dat dat een speciale moet zijn.
@LastYoungRenegade ik heb toevallig net wat banken zitten vergelijken om een nieuwe spaarrekening te openen en weet niet wat je exact zoekt, maar o.a. Triodos, Argenta en Santander (oorspronkelijk Spaans geloof ik maar ze hebben een Nederlandstalige website en bieden een minibeetje hogere rente) rekenen voor zover ik kon zien geen kosten aan.
Ik lig gewoon met een dekentje op de bank, ik heb het koud
Het is hier 28 graden en denk bij mijn bed alsnog 30 maar ik ben hier al zo gelukkig mee. Gisteren was het eindelijk niet meer zweten en nat hoofd/druppels etc als ik enkel stil zat. Nu weet ik ongeveer mijn omslagpunt.
heb op zich al een spaarrekening bij mijn betaalrekening. MoneYou was gratis en je kon er ook mee betalen, dat was ideaal. Volgens mij hebben banken dat verder niet echt.
Ja same!! Kwam net beneden en toen dacht ik oh wat is het lekker hier, is het gewoon 27 graden maar kan het veel beter hebben dan die 32 vorige week. Ben nog wel plakkeriger dan normaal, maar niet meer zo vies zweterig.
Ah oke! Ik ken idd ook alleen pure spaarrekeningen, niet de combinatie.
Oké, situatie:::::
Er is een mannelijke collega die mij altijd al aardig mailt en veel complimentjes geeft. Ik heb hem 2jr geleden 2x gezien en daarna nooit meer… Hij werkt nl op een vestiging en ik op het hoofdkantoor. Bij toeval sprak ik hem in juni erg vaak omdat zijn vestiging niet goed liep, en zo zijn we begonnen met elkaar dagelijks e-mailen.
Begin juli ging hij op vakantie maar bleef hij vanaf zijn werktelefoon mailtjes sturen. Toen hij terugkwam appte hij mij wat foto’s door voor de FB die ik beheer, en zo begonnen we ook te appen.
Inmiddels is het halverwege augustus en appen en e-mailen we dagelijks, continu. Ook op zaterdagochtend krijg ik nog appjes en mailtjes binnen & als hij is wezen sporten met een biertje, bericht hij ook wel eens doordeweeks om half1 snachts. Als ik dan een opmerking maak over dat dat een gekke tijd is om mij te berichten, geeft hij aan altijd zijn werktelefoon nog te checken voor het slapen. Verder hebben we alleen contact binnen werktijd. We plagen elkaar/dagen elkaar uit op een grappige vriendschappelijke manier en tonen interesse in elkaars privé. Ook geven we elkaar bijnamen alleen nooit op een seksuele/romantische manier oid, “gewoon voor de grap”. Het voelt/is als een soort vriendschappelijk contact - in mijn ogen. Beetje broer/zus idee krijg ik ervan haha.
Ik heb een beetje gevist naar wat zijn intenties zijn, just to be sure, en dan benoemd hij tussen neus en lippen door eigenlijk wel dat deze puur werkgerelateerd en vriendschappelijk zijn - op momenten dat het hem aardig heet onder de voeten wordt.
Alleen hij was wel een beetje op zijn pik getrapt toen ik aangaf niet meer helemaal te weten hoe hij eruit ziet (is ook echt zo) en als ik een grapje maak over zijn leeftijd/postuur dan slikt ie dat ook slecht en zoekt hij bevestiging of het wel echt grapjes zijn. Het is een nuchtere boer maar laatste 2 weken beginnen er soms ook koosnamen als schatje, schoonheid etc. voorbij te komen. Hij heeft zijn WhatsApp foto ook van het bedrijfslogo ineens veranderd in een foto van hemzelf.
Hij heeft een relatie en 2 jonge kinderen, maar zwijgt zijn vrouw echt dood tegen me. Ik heb zelf alleen werkgerelateerde en vriendschappelijke intenties en vind het gewoon gezellig, maar een vriendin van mij zegt continu dat hij het echt niet zo ziet en dat ik naïef ben. Dat ik niet raar moet opkijken als hij moves gaat maken als ik daar ben. Maar ik vind het zelf wat ver gezocht, kan er toch niet vanuit gaan dat iedereen die grapjes maakt ergens op uit is.
Nu heeft hij bij de directeur aangevraagd of hij een project met mij mag doen, en dat is OK. Dus nu gaan we vanaf september 1 dag per week fysiek samenwerken. En ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken?? Ik heb de boot eerst een beetje afgehouden door mijn vriendin die me zit op te jutten dat het meer is dan vriendschappelijk, maar hij heeft mij gisteren op de man af gevraagd of ik soms niet wilde afspreken voor het project met hem. Ik vond het niet zakelijk als ik zou zeggen dat ik twijfel over zijn intenties door mijn vriendin, dus toen heb ik toch maar wat ingepland
Wat denken jullie?
ik haat de schimmelbereidheid van frambozen.
Of perziken
Ik vind fruit echt een onbetrouwbaar stuk vreten.
Nee perziken zijn echt niet dezelfde categorie als klootzakframbozen. Je hoeft er maar naar te kijken en ze gaan schimmelen
Het klinkt alsof hij meer wil omdat het moment dat je je collega schatje en schoonheid gaat noemen het niet meer professioneel is.
Het lijkt wel alsof hij op zoek is naar een avontuurtje. Ik zou echt puur zakelijk blijven en erg op je hoede.