Waarom wordt die laptop nou weer PRECIES bezorgd als ik de sportschool geboekt heb.
Omdat ze anders komen wanneer je of heel nodig moet plassen of heel nodig moet poepen. Dat is de pakket bezorg wet
En als je speciaal thuisblijft komen ze sws te laat/vroeg
Ik zit weer eens door de YT aanbevelingen pretparkfilmpjes te kijken en ik vind nieuwe attracties echt zo sfeerloos. Zeker die trackless rides waar het heel duidelijk is dat je door een grote loods rijdt.
Ga dan 100 keer liever in een oude attractie zoals de Droomvlucht.
Ik wil vooral een zomerslaap. En dan geen last van de hitte en ik de winter gewoon weer even leven en dan opnieuw
Ik ben op mijn voorhoofd gestoken door een mug. Ik was gewoon wakker. Sinds wanneer zijn ze zo bijdehand. Het voelt ook als eentje die helemaal gaat opzwellen.
Ik vind het sinds ik niet meer studeer best lastig om geld uit te geven, omdat ik nog maar half geloof dat ik genoeg geld voor m’n vaste dingen verdien. Ben echt bang dat er dan ineens iets misloopt waardoor ik m’n huur niet meer kan betalen (is behoorlijk onrealistisch, en heb daarnaast ook een prima buffertje). Ik heb ook een heel lijstje met dingen die ik graag nog wil hebben (vooral sport/hobbygerelateerd) maar die ik dus steeds niet koop want straks kan ik het niet missen. En nu heb ik opeens 35 euro uitgegeven bij Beauty Bay? Weet niet zeker of dit nou heel suf is of een teken dat het toch nog goedkomt
Ik vind het wel goed dat je daar bij stil staat en dan mag je zeker wel een keer iets leuks voor jezelf kopen hoor!
Het is slecht maar ik wil echt graag een chiuauauauaha. Proud to be fout
Wel een naakte dan hè
Ja dat zou helemaal een droom zijn
De bank (nou ja, niet echt, Moneyou is een onderdeel van ABN) waarbij ik spaar houdt er eind van het jaar mee op. Heb wel een spaarrekening bij mijn betaalrekening, maar sparen op een andere bank vind ik eigenlijk veel fijner. Maar Moneyou is gratis, de rest niet. Dus heb dat er ook niet voor over.
Ja zo lelijk en toch cute
Ik heb van die periodes waarin ik het ook moeilijk vind om geld uit te geven, terwijl ik genoeg geld opzij heb gelegd. Ik geef mijzelf dan vaak maar gewoon een bepaald budget wat ik mag uitgeven of mag meenemen naar de volgende maand etc. Dan heb ik minder een ‘schuldgevoel’ en maak ik mij minder zorgen.
Ik heb sinds deze maand weer een beetje normaal salaris en dacht dat ik ontzettend los was gegaan, maar achteraf viel dat behoorlijk mee toen ik mijn uitgavepatroon vergeleek met mijn leventje voordat ik fulltime student was en gewoon werkte.
De airco staat pas weer net aan dus het is nog steeds tering heet op de slaapkamer.
Ja gek is dat he? Wel een goed idee om jezelf gewoon een budget te geven!
Ben zat joh, laat nooit mensen cocktails voor je maken
Ik had gehoopt dat het inmiddels wat koeler op de slaapkamer zou zijn. Verkeerd gedacht. Ben weer plakkerig. Maar dat kleine briesje is wel lekker
Om 22:00 was ik zo moe en daarna weer klaarwakker. Gaat al een week zo en herken dit erg van mn depressieve periodes en ben dan toch bang dat er weer iets gaat gebeuren. Al ga ik nu nog maar even van de warmte uit.