Wat je even kwijt wil #41

Ik had zelf pesto gemaakt maar echt veel te veel olie gebruikt en voel me nu zo vies vol pfff. En heb ook nog over voor morgen.

1 like

Hahahahaha ja geen idee waar hij zit ofzo?? Hahaha wat een self own

Zijn er beestjes uitgekomen

1 like

Ik checkte hier uit :fearful:

Verder klinkt het top!

9 likes

Dit klinkt als de hemel!

1 like

Afgezien van de spinnen zie ik het helemaal voor me. Klinkt heel fijn!

1 like

Dit klinkt zo ontspannend, leuk dat je er ook alleen heen mag!

1 like

Ik heb het gelukkig al eerder gehad.
Dus weet wel dat een iets langere mij prima staat,zolang de zijkanten maar mooi ‘lopen’

1 like

giphy

2 likes

Ga echt stuk om mijn opa. Hij is een beetje eigenwijs, niet heel fit meer enzo, maar hij wil absoluut niet de verzorging in. Dat vindt ie verschrikkelijk. Mijn oma is daar nu wel heen sinds kort en mijn opa crost er 2x per dag heen op zijn scootmobiel. Hij heeft ook zo’n zuurstoffles en een alarmknop om zijn pols. Ze hebben beneden een restaurantje en daar gaat ie dan met m’n oma koffie drinken. Ik ging toenstraks langs met m’n vader en mijn opa wijst ineens zo’n personeelslid aan uit dat restaurant en zegt ie ‘ja dn dieĂ«n daar he, das echt een misselijk mens, die denkt dat ik hier hoor en hoef nu al de hele week niet voor mn koffie te betalen’. Helemaal boos op die vrouw hahaha :joy:

46 likes

Looool even 1,5 uur in Amsterdam geweest om te smoken aan de gracht bij de Wallen, en echt weer idioot rare mensen meegemaakt. Gekke dronken toeristen die in discussie gaan met de handhaving in de mondkapjesgebieden (die notabene gratis mondkapjes aan iedereen uitdelen die er geen op hebben), een doorgeflipte amfetamine maniak die op de Damrak alles kort en klein sloeg zoals stoepborden van winkels en parasols en stoelen en als kers op de taart een live arrestatie van politie in burger die na een achtervolging een man van zn fiets af gooiden en in de boeien sloegen recht voor de roltrap van de metro-ingang waar wij net in wilden.

14 likes

Ik ben even gruwelijk jaloers op alle dieren die in winterslaap gaan. Zou een moord doen om nu te gaan slapen en dan in juni 2021 weer een keertje wakker te worden.

3 likes

Nee. Teleurstellend. Voor niks de aardbeien opgeofferd.

1 like

Ik heb alle ramen en deuren open staan zodat ik hopelijk de temperatuur in huis wat omlaag krijg, maar door dat briesje is het best frisjes en zit ik zowaar in trui op de bank nu? Omgekeerde wereld huh wat hahaha

Het is nog steeds 25+ graden in huis dus ik ben ook gewoon stuk denk ik

Ja ik heb hetzelfde, lig nu ook lekker onder de dekens. Ik geniet er echt met volle teugen van!

2 likes

Ja ik heb het ook! Lag zelfs met een dekentje op de bank! Kan niet wachten tot na het weekend, dan is het hier gewoon weer onder de 25 graden en dat is gewoon perfect voor mij

2 likes

Ik kijk zo uit naar het moment dat ik weer heerlijk onder m’n dekbed kan slapen

1 like

Ik ook!

1 like

Mijn vriend heeft twee weken avond dienst gehad en ik vind het toch een partij teleurstellend dat hij weer in mijn aura zit.

5 likes

Ik ben jaloers, ik sta bij het raam en daar is het zo lekker koel. Maar als ik wegloop is het gewoon nog steeds veel te warm. Waarom tocht het nou niet naar binnen?!
Heb al geprobeerd een luchtstroom te creëren met een ventilator maar het werkt niet (of ik doe het gewoon verkeerd natuurlijk).

2 likes