Een jongen van werk heeft echt een hekel aan shoppen en weet ook nooit zo goed wat hij voor zichzelf moet kopen/wat hem mooi staat. En nu heeft hij gevraagd of ik misschien mee wil shoppen om hem te helpen met kleren uitzoeken, haha echt vet schattig en heel leuk.
Ik heb de fout gemaakt Heat te kiezen als film om te kijken. Nog niet eens op de helft maar ben er klaar mee.
Weet niet hoe het komt maar mijn haar is belachelijk volumineus vandaag. Echt dit:
Waar is HvO heen?
Mijn tip is eigenlijk, doe het niet zelf haha. Al lukt dat bij sommige mensen wel aardig, zie ik het ook heel erg vaak mislukken. Als je het dan toch gaat doen zorg dat dat je niet korter knipt dan het kuiltje boven je neus en onder je voorhoofd als je snapt wat ik bedoel (ongeveer centimeter of anderhalf onder je wenkbrauwen is dat). Korter kan altijd nog, langer lukt niet meer.
True.
Ik vind hem jammer dat mijn kapsalon een flinke corona toelage erbij doet.
En die van mijn vriend is duuuuuur
Ah ja balen. Ook voor alleen een pony te knippen? Zou je even voor kunnen informeren. Bij ons kost het 7,50 om echt alleen je pony te laten knippen.
Ja voor alle behandelingen ook al is het alleen je pony doen.
In het ergste geval vraag ik een vriendin die de kappersopleiding heeft gedaan
Maar ik ben gewoon ongeduldig
Het is weer zoverā¦ mān vader wordt weer een jaartje ouder en hij wil wĆ©Ć©r hardloopsokken voor zān verjaardag (welke vader niet). Zo saaiiiii. Ik heb er voor de grap ANWB-slippers bijbesteld
Kijkt er iemand de slimste mens? Weet Erik de Zwart wel hoe dit program werkt?
Ik heb dinsdag een herkansing en heb zooo weinig concentratie. Heb maar besloten om gewoon te stoppen nu, ff mn kamer op te ruimen en af te wassen en dan gewoon een avondje chillen. Morgen van 10-11 sporten (geen ochtendmens oeps) en daarna weer verder, joe joe
Pff, kwam hier om er iets over te posten. Erger me dood aan hem
Hahah ja dat is herkenbaar dat ongeduldige. Anders even YouTube filmpjes kijken. Eerst het filmpje kijken om te kijken of je het resultaat mooi vind en dan daarna het na doen. En voor de zekerheid altijd wat langer houden dan je denkt dat goed is.
Ja haha ik vond het al tegenvallen toen ie Avicii niet wist, want dat vind ik toch wel zijn vakgebied. Maar vooruit, was zijn eerste vraag, fd inkomen, kan allemaal. Maar met dat gereedschapā¦ naar die fotoās blijven staren ipv snel passen
Misschien omdat het zo klammig en vochtig is!
Meen jeā¦ Dat vind ik wel jammer
Ja, en vooral dat āie daarna ook nog beweert handig te zijn. Maar een waterpas, duimstok, inbussleutel niet kennenā:joy: Zijn tegenstander heeft in de finale zo voldoende aan 1 goed antwoord
Oh ja kan wel! Ben niet buiten geweest maar de ramen hebben wel lang open gestaan, dus zal daar dan wel van komen
We hadden aardbeien en wilde dat trucje proberen met azijn dat de beestjes eruit komen. Heeft vriend schoonmaakazijn gedaan. Wel verdund met water. Maar weet nu niet of ik dit nog moet eten. Heb ze daarna wel goed gespoeld.