Wat je even kwijt wil #41

En als je ze een beetje scrubt?

Ah fan made, op die term kon ik dus niet komen!
Ik kwam niet verder dan ‘pokemon game not made by game freak’ haha

Mag dat? Ik bedoel; er stond bij geen crème op smeren, weet niet of scrubben dan wel kan?

Ik denk dat zachtjes die losse vellen weghalen geen kwaad kan.

Omg. We hadden de airco’s nog aan omdat de hitte niet uit huis gaat. Is de glazenwasser geweest, die heeft de slang naar binnen geduwd en het raam dicht. Kwamen we dus achter toen ik om half 5 thuis kwam. Echt janken😭

Laatst postte iemand hier een filmpje van twee oudjes in poncho en met donkere lucht. Die hadden een liedje gemaakt over het weer. Iets met wat een vuil vuil vuil vuil pleurisweer. Dat nummer hadden ze beter nu kunnen uitbrengen, dit is pas vuil pleurisweer

1 like

Heerlijk regenbuitje :heart_eyes: Mijn humeur is gelijk beter

1 like

Ben blij en best wel trots op mijn vriend. Ik eet bijna geheel vegetarisch maar mijn vriend wil er nog echt niet aan. Maar van de week was hij boodschappen doen en stelde hij zelf voor om ipv filetlapjes een vega schnitzel te halen :smiley: dus nu lekker vega eten. We komen er wel

18 likes

Mijn buren eten pizza en nu ruik ik die geur en wil ik ook (maar heb al salade gehaald en die moet vandaag op)

Ik moet nog zien of de 10000 gehaald wordt. Onnozel :rofl:

7 likes

Ik ben heel benieuwd welk liedje je gaat zingen

1 like

Ik heb echt de hele dag vrij weinig uitgevoerd maar nu ga ik ergens wijn in m’n mik gooien, zin in. Maar niet teveel, want heb een yogales geboekt om 10:00 ik weet niet zo goed waarom.

1 like

is het forum nou zo saai geworden of ben ik saai geworden na 3 weken niet echt mee te posten

4 likes

Ik heb zomaar in ene een chromebook besteld. Ben dat oververhitte gedrag van mijn laptop zo zat. En aangezien ik toch online lessen heb komend jaar en een handzamer ding wilde voor in de klas. Geen getwijfel meer, gewoon besteld.

7 likes

Geniet ervan! Elektrisch fietsen is zĂł fijn!
Zorg wel dat je een heel goed slot hebt (met keurmerk) en hem altijd vastzet aan iets dat vastzit aan het trottoir ofzo.

1 like

Ik heb een plek in een fietstrommel! Dus een afgesloten plekje op straat, de dag dat ik de sleutel daarvan kreeg heb ik m’n fiets besteld haha want die laat ik inderdaad niet zomaar op straat staan, zeker niet in Rotterdam!
Hij is nu ook nog niet verzekerd dus tot die tijd blijft ie binnen, kan ik er extra vaak naar kijken :heart_eyes:

Ik ga er wel verwend van worden, ik heb ook m’n gewone stadsfiets nog want ik weet niet of ik op m’n elektrische boodschappen ga doen bijvoorbeeld… maar een gewone fiets is afzien na elektrisch haha

1 like

Ebikes zijn zo relaxed. Ik heb er 1 op/voor mijn werk en vind het altijd jammer als ik op mijn eigen fiets weer terug moet, haha. Fiets is van mijn werk :slight_smile: Zijn bij ons overigens al 2 gejat in een jaar tijd, dus goed dat je een afgesloten plekje hebt.

Ik juist leuker!

1 like

Altijd als ik een SMEG koelkast zie denk ik aan smegma

17 likes

Haha ik las eerst ee-bie-kuhs en dacht wat is dat

2 likes