Wat je even kwijt wil #41

Jaaaa ein-de-lijk regen en ook totaal onverwacht, er was tot net helemaal niks te zien op de radar. Nu al 20 min aan het stortregenen, precies het enige rode stukje van NL op de radar gaat nu over mijn dorp heen

5 likes

Nog geen twee weken zonder een toxisch persoon en het voelt alsof er 3 molenstenen minder aan mijn nek hangen.

En gewoon het idee dat er ook dingen zijn die ik goed doe

40 likes

Ah balen!

1 like

Met khd arm mag je ook niet alle vlees soorten. Heb geleerd van de diëtiste dat overal waar ‘worst’ achterstaat kunt schrappen.

Wat goed te horen, ik herken dit van jaren geleden. Die toxische personen die erop drijven om je te controleren en neer te halen zijn zelf helemaal ziek. Wees blij dat je er vanaf bent, wie het dan ook mag zijn. Dat is namelijk slopend.

1 like

Precies dat controleren en neerhalen inderdaad! Dat heb ik ook meegemaakt

Ikben inderdaad superblij dat ik er vanaf ben, ik hoef niet meer meerdere malen per dag voor mezelf op te komen, ik kan gewoon lekker ontspannen <3

Ik vond het een prima idee om mijn telefoon op de straatstenen te gooien. :+1:Hoppa, weer 3 barsten erbij. Zaten er al tig in. Twijfel nu nog meer of ik een nieuwe telefoon wil kopen (ook omdat ie beetje oud is en de accu slecht) of toch nog even wacht.

Ik ben in de buurt van een Jumbo en ben daar al een tijdje niet geweest. Zijn er leuke snacks die ze daar alleen hebben?

Ze hebben er La Place chocolade en nog wat andere La Place artikelen. Geen idee of ze lekker zijn maar wel iets dat alleen Jumbo verkoopt.

1 like

Nee dat was ik niet! Maar goeie tip wel :yum:

Vandaag weer bij de tandarts geweest maar dit keer bij de mondhygiënist. Bankrekening is altijd wat minder blij maar ik ben wel erg blij als ik weer in de spiegel kijk. :heart: Voelt ook altijd weer lekker glad.

3 likes

De kinderen van mijn vriend komen de aankomende twee weken hier want het zijn zijn weken van de zomervakantie. Maar nu doet zijn ex zo moeilijk. We wilden een dagje naar walibi en dat wilt ze niet want corona. Nou ja goed ergens kan ik het wel begrijpen nu met de stijgende cijfers maar zij doet ook allemaal dingen zoals op pad gaan. En ze vindt nu ook dat de kinderen in die 2 weken 4 nachten thuis moeten slapen zodat ze hun huisdier (een reptiel) kunnen verzorgen.

Waarom zijn er zulke mensen. Dus mijn vriend heeft nu al 2 dagen ruzie met zijn ex. Het is zo gezellig maar ik heb wel medelijden want er valt gewoon niet met haar te praten

Thee is niet echt een snack, maar ze hebben een Woezel en Pip groene thee met aardbei. Die is erg lekker en zoet!

En van Jumbo huismerk word die melk-zeezout reep volgens mij getipt in het nieuwe producten supermarkt topic. Oh en Jumbo huismerk cola met kaneel is lekker!

1 like

Neem muller milch :heart_eyes:

1 like

Hoe vaak ga jij naar de tandarts (/mondhygiënist)? Lijkt alsof je elke maand gaat

2 likes

ik vind dat wat ze op het laatst doen met je tanden zo chill. urgh ik mag dinsdag weer :")

Ik ben aan het werk vandaag. maar misschien ben ik ook wel aan het borduren in plaats van aan het werk. No one will ever know.

1 like

Ik zit op ‘t strand en heb kippenvel. Het is ineens heel fris hier :grimacing::heart:

Er ligt een baby op me en het is zo gezellig

18 likes

Pfff wat een ellende, ik volg je verhalen al een tijdje en mij lijkt aan de hand van jouw verhalen die ex echt een moeizame vrouw. Kan ze jouw vriend wel loslaten? Ik vind dat corona gedoe best hypocriet, logisch dat iemand zich niet prettig bij het idee voelt dat mag en kan maar in jullie situatie lijkt het mij meer een reden om jullie te dwarsbomen. (Omdat je tijdje geleden al zei dat jouw vriend zijn kinderen niet mocht zien door corona maar ze wel naar opa en oma gingen)

1 like

Ik ben nu lekker alleen op kantoor, dus heb even een chill djsetje aangezet en een glas cava ingeschonken :ok_hand:t4:

16 likes