Sommige noten zijn khd arm; macadamia (de beste), amandelen, hazelnoten, walnoten en pecannoten, dus miss lekkere luxe noten?
Trouwens wijn kan ook, droge witte of rood. Of wodka.
Sommige noten zijn khd arm; macadamia (de beste), amandelen, hazelnoten, walnoten en pecannoten, dus miss lekkere luxe noten?
Trouwens wijn kan ook, droge witte of rood. Of wodka.
Normaal slaap ik nog op dit tijdstip, maar had om 08:40 een doktersafspraak en ben nu om 10:00 al klaar met trainen ohja en er was ook minder gespuis in de gym
Lief van je!
Op deze website staat een fijne en overzichtelijke boodschappenlijst onderaan de pagina.
Ik kan me ook voorstellen dat het misschien fijn zou zijn voor haar om wat afleiding te hebben en om even aan wat anders te denken dan voedsel. Daar ben je de hele dag al zo bewust mee bezig. Een leuk tijdschrift, badspulletjes, een simpel spelletje of boek misschien?
Edit: mocht je over een tijdje eens voor haar willen koken, dan kan ik onderstaande website aanraden.
lowcarb chef is echt the best. zoveel goeie recepten op gevonden. Blijft ook gewoon lekker!
nou en of, lowcarbchef weet wat lekker is.
Zeker! Ik vind het vooral fijn om een recept te hebben waarbij je het idee hebt een prima volledige maaltijd te eten zonder iets te missen of te vervangen.
pas op met die frikandellen van de Mora. Mora heeft aangegeven dat de verpakking niet klopt. (Info van de khd arme levenstijl FB ooit geplukt) de big mac salade is mijn fave to go for salade.
Hahaha dit zijn geen dingen die ik ga eten dus no worries
@Bunnyslippers
Alcohol en diabetes zijn niet zo’n goede combinatie, dus ik zou daar mee oppassen:
Daarnaast is het verstandig om alleen te drinken als de bloedsuikerwaardes goed onder controle zijn. Bij het gebruik van insuline moet je goed opletten, want ondanks dat alcoholische dranken vaak veel koolhydraten bevatten, heeft alcohol na enkele uren een verlagend effect op de bloedsuiker.
De lever zorgt ervoor dat een teveel aan glucose (onder invloed van insuline) wordt opgeslagen als glycogeen of laat glucose weer vrijkomen. Alcohol remt deze functie of laat het proces zelfs helemaal stoppen. De lever wil namelijk de alcohol als eerste verwerken en regelt dan pas je glucose.
Na een aantal uren, wanneer je lever (bijna) klaar is met het verwerken van de alcohol, kan je bloedsuiker dus ineens flink omlaag gaan. Dat is met name ’s nachts gevaarlijk, wanneer je het niet merkt omdat je slaapt. Het is verstandig om daarom eerst nog wat te eten voordat je gaat slapen.
Van de website van het diabetesfonds. Als je al een tijdje leeft met diabetes en je lichaam wat beter kent op dat gebied kan een glas alcohol geen kwaad, maar iemand die pas net de diagnose heeft en dus nog vrij zoekende is kan er beter mee oppassen
@Bunnyslippers vlees kan eigenlijk altijd wel, een droge fuetworst bv? Kaasjes kunnen vaak ook. Ik zou zelf dan weer geen vlees of kaas willen geven of krijgen (vegan haha), dus ik als het mijn vriendin was was ik denk ik voor een bos bloemen of een leuk plantje gegaan. Daar zou ik zelf ook heel blij mee zijn als ik dat zou krijgen (maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen dus dat moet je even zelf inschatten bij je vriendin).
Ja we gaan gelijk de stad in en met deze hitte sterven bloemen al voor ik de winkel uit ben. Plus ze heeft een superlieve maar plantenvretende kat
Ik denk dat ik voor verse noten ga! Kan zeker beter niet voor de overheerlijke gekarameliseerde pecannoten gaan hè…
Ik ben inmiddels zo’n 4 kilo afgevallen (nog 8 te gaan) en ben er echt blij mee, maarrrrr… ik ga m’n dikkere boobies wel missen . Ik vond ze echt mooi 4 kilo geleden (jammer genoeg de rest van mn lijf niet).
Ik heb een uur gespind, daarna ging ik nog even fitnessen en nu is mijn hoofd rood, bijna paars.
Maar het is zo lekker in de sportschool met airco
Een vriendin van mij gaat zoooo’n vet huis bouwen. Echt een mega mooi ontwerp. Ik vraag me stiekem wel af hoe ze aan al dat geld komen want zij is docent en hij heeft wel een goede baan maar echtniet dat je denkt dat het 4 keer boven modaal ofzo is.
En ik moet echt m’n haren wassen, heb een hele bos krullen door dit weer. Vind dat zo vreselijk staan.
Ennnn toen was m’n vakantie alweer voorbij, zometeen naar werk toe. Gelukkig maar een half dagje en dan vanavond wat chillen in Amsterdam.
Een bekende van mij heeft nu 4 weken een puppy en ze neemt dat beestje echt overal mee naar toe. Ik vraag me af of dat kwaad kan voor zo’n kleine pup?
De pup is een week of 2, misschien 3 veel thuis geweest. Nu gaat ze mee naar kantoor, dan s avonds mee naar vrienden en soms overnachten ze dan ook ergens anders dan thuis (deze week 2x bij vrienden). Dat beestje is dus hoogstens thuis om te slapen maar ook niet elke nacht. Ze is wel altijd in het gezelschap van haar baasje en ziet er verder wel relaxed uit. Ik heb echt geen verstand van honden maar als ik het vergelijk met een kleine baby lijkt het me niet echt handig als ze overal naar toe gesleept wordt?
Ik denk dat het niet zoveel kwaad kan. Sowieso leert de pup nu wel goed om te gaan met allerlei verschillende mensen, locaties en situaties.
Als de pup zich neer kan geven en kan slapen op dat kantoor bijvoorbeeld, en genoeg mogelijkheid heeft om te drinken etc, is het geen probleem lijkt mij.
Ja volgens mij staat er wel iets van een bench ofzo, dus dat kan wel. @voortaan nee volgens mij is er idd geen vast ritme
Ugh heb voor VNV geen plannen en vrienden hadden al plannen of op vakantie of moeten werken en m’n vriend zit lekker met z’n reet in Londen. Aangezien m’n moeder weinig kan door haar knie heb ik haar uitgenodigd om uit eten te gaan. Hoop alleen nu stiekem niet dat het heel duur wordt aangezien we altijd veel wijn bestellen. Valt me echt altijd op dat dat zo aantikt ipv dat je beide 1 drankje doet. Mijn ex schoonvader bestelde een keer 8 bier tijdens een etentje. Dat vond ik toen zo aso. Nog steeds eigenlijk.
Ah wat kut zeg hoop echt dat het nu weer aantrekt en je snel wat vind. Dat je wordt uitgenodigd is tenminste wel positief!