Wat je even kwijt wil #41

Shit :disappointed_relieved: sterkte! :heart:

Ik zit nu in een hotel aan zee en het is hier binnen zo f*cking heet. Ben echt in staat om morgen naar de blokker te rijden en een ventilator te halen. Die hebben ze hier dus niet :cold_sweat: ik zou de ventilator ook nog goed voor thuis kunnen gebruiken dus opzichtā€¦
Nu mis ik mijn airco van thuis, ben dit ook gewoon niet gewend

1 like

Ik heb meerdere daddies, maar zo spelen we het spel inderdaad :smirk:

1 like

Ik ga wakker blijven tot het onweer komt, kan daar echt zo van genieten en helemaal na deze bloedverziekende hittegolf :heart_eyes: lekker vanuit mn bed onder het raam naar buiten kijken

5 likes

Ah thanks voor je aanbod maar ben al super goed geholpen door @CaptainCheesecake en haar vriend! En weet nu dat ik een shit contract hebt haha :joy:

2 likes

Dr zit hier een of andere kut vogel elke keer in de nacht zon hard KUT geluid te maken. Zin om hem te pakken en de hele nacht in zijn oor de gillen.

15 likes

@VickyViolence wat ontzettend heftig allemaal. Heel erg veel sterkte voor jullie :bouquet:

1 like

Wtf ik kom net thuis, cirkelt er een helikopter boven mā€™n huis omdat er blijkbaar in de buurt een steekpartij is geweest?

O jongens wat een kutnacht is dit. 2 uur geleden werd ik wakker, was het mega benauwd en kreeg ik amper lucht.
Nu werd ik wakker van een geluid dus ik maak het licht aan, zit er een libelle binnen die me ook gewoon meteen ā€˜aanvaltā€™ door 10x keer tegen me aan te vliegen (en ik heb amper wat aan dus not nice). Steken libelles?
Nja 4u en weer klaarwakker dus. Mijn hond is super onrustig door de warmte, geef ik het arme beest net ook nog een halve karatetrap toen ik in bed stapte. En ik heb mega dorst maar dit hotel is gek want er komt alleen lauw water uit de kraanā€¦
Is deze nacht al voorbij? :tired_face::tired_face:

Ik heb blijkbaar met mijn voordeur op een kier open geslapen.

@VickyViolence wat afschuwelijk, heel veel sterkte :kissing_heart:!

1 like

@Molotov studeerde jij nu ook aan de open universiteit of vergis ik mij? Zo ja, zou ik je mogen pbā€™en?

1 like

@VickyViolence Wat een rotnieuws, heel veel sterkte voor jullie.

1 like

Oh late reactie maar zou ik de naam van dat incassobureau mogen? Mag ook via pb. Heb nog een oud huisbaas waar ik borg van moet krijgen en hij betaalt maar niet :roll_eyes: dus wellicht is dit een optie
.
.
.
@VickyViolence wat een vreselijk nieuws zeg, heel veel sterkte! Ben er even stil van

1 like

Ik wil vandaag bankhangen of de hele dag op t forum zitten ipv werken. Maar ik heb gisteren ook al niet veel gedaan. Pff, thuiswerken na een lange vakantie, in deze hitte en zonder enig contact met collegaā€™s, valt me echt zwaar.

Hahah ik ook! En vooral de after beelden van die trekhaak :scream:

3 likes

Ik ga zo meeten met een vriendin die onlangs is gediagnosticeerd met Diabetes type 1. Best slecht aan toe en volgt ook een streng koolhydraatarm dieet nu. Maaaarr, ik hou er niet van om met lege handen aan te komen. Normaal neem ik flesje wijn, chocola, lekkere koekjes, chippies whatever mee. Alleen ik heb geen idee wat ik nu wel kan meenemen? Heb totaal geen ervaring met wat wel en niet kan qua bloedsuiker (ik bedoel, mijn insta is niet echt diabetesproof)ā€¦

Iemand een idee? Wat ook de warmte kan doorstaan? Liefst idd een lekkere snack oid, zodat ze ook wat lekkers heeft om uit te proberen.

Niet helemaal warmte-proof, maar weet niet hoe lang het buiten de koelkast is: wat lekkere kaasjes!

Ik zie tenminste de mensen in een koolhydraatarme groep op Facebook waar ik nog in zit kiloā€™s kaas eten.

1 like

Ga echt stuk om mijn tandarts. Super aardige en vrolijke man, vraagt altijd naar mijn studie omdat hij bij iedereen in het dossier opslaat wat ze precies doen zodat ie een praatje kan maken. En ik heb dus megasnel gaatjes. En die man is helemaal zo van joe je hebt mensen die poetsen goed, eten niet veel suikers en hebben vaak gaatjes en je hebt mensen die nauwelijks poetsen en suiker vreten voor het leven en die hebben nergens last van, m.a.w. soms kan je er gewoon niet veel aan doen. Dus hij vroeg net aan me of ik ergens last van heb. Ik zo nee, maar dat is vaak alsnog een slecht teken bij mij. En door corona was het ook al bijna een jaar geleden dat ik er ben geweest. Dus hij kijken en doen met die haak en hij zei maar niks. En ineens ā€˜nouā€¦ ik denk dat het nog wel eens mee kan vallen vandaagā€¦ ja neeā€¦ ik kan niks vinden, dus tijd voor bosche bollenā€™ Assistente schoot in de lach. Dus tandarts weer ā€˜ja het is niet iedere dag feest bij Novelle, ofja, eigenlijk vaak wel, maar vandaag nietā€™ :joy: Eigenlijk had ik gewoon echt een bosche bol voor hem moeten halen hahaha

17 likes

Ik werd gewoon eens snel geholpen bij de apotheek :scream:

3 likes

Weer afgewezen voor een leuke sollicitatie netā€¦ Weet dat het een lastige tijd is en alles maar pfff baal er zo van. Eerste gesprekken zijn altijd leuk en dan word ik het net niet. Ben mn baas en en enorme reistijd zoooo ontzettend zat :pensive:

1 like