Wat je even kwijt wil #41

veel sterkte :heart: :heart: :heart:

1 like

Omg er zat een duizendpoot in onze slaapkamer :sob: Gelukkig heeft m’n schoonvader hem buiten gezet

1 like

Lululemon align voor yoga en bankhangen iig

2 likes

Ik heb er twee jaar terug een minor in gedaan, wellicht kan ik je helpen! Al weet ik niet of alles blijven hangen is hahah

1 like

Heel veel sterke! :heart:

1 like

Jeetje wat heftig! Heeeel veel sterkte :heart:

1 like

Hahaha nu ben ik zo benieuwd :eyes:

Omg zo leuk, mijn lievelingsyogadocent is echt een heel lief en warm en fijn persoon, echt zo iemand waar ik graag vrienden mee zou zijn. Nu is het rooster veranderd en kan ik niet meer naar haar lessen op mijn vaste locatie, dus ik was net naar een andere locatie om daar een les van haar te volgen. Was zij ook helemaal blij en enthousiast over het feit dat ik daar was? :blush:

30 likes

Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Aaah is toch ook super leuk dat je voor haar naar een andere locatie bent gegaan!

1 like

Jaaa heel ergerlijk!
haha ik zie net deze tweet:
Spraakcomputer #daisymohr moet nu toch écht een keer worden geüpdatet, jongens. #NOSjournaal

2 likes

Na een maand zijn mn ouders achter mn tattoo gekomen :joy: r a m p

3 likes

Jouw huid jouw lefuh

2 likes

Ja hahaha dat is zo! Maar er staat supergroot daddy dus ik wilde ze het echt besparen. Maar papa (ja ik zeg papa) zag het ineens en toen was ik af

8 likes

Wat heftig, heel veel sterkte!

1 like

Mn vader vindt het niet verkeerd (maar die heeft me toch al opgegeven) en mn moeder zei eerst AFSCHUWELIJK en daarna of ik er geen sugardaddy van kon maken en nu is ze wel ok

30 likes

Wat een ride, love it

9 likes

En toen was ik af :joy::joy::joy: ik ga stuk :joy:

5 likes

Nou ja, ook wel lief toch, dat je speciaal voor je vader die tattoo neemt. Kun je moeilijk boos om worden.

32 likes

Gemiste kans van je vader om een dadjoke te maken.

2 likes