Wat je even kwijt wil #41

@VickyViolence knuffel voor jou! Wens je alle kracht van de wereld toe!

Ik heb vd week voor het eerst eeltsokken aangehad, nu een paar dagen later zijn mijn voeten een partij smerig aan het vervellen. Gadverdamme :nauseated_face:

Voel me echt onverzorgd met mijn velletjes voeten en lelijke teennagels waar ik net de gellak vanaf heb gehaald

1 like

Omg het regent hier al bijna een uur. :partying_face:

2 likes

Heel veel sterkte :sparkling_heart:

1 like

Is er hier iemand die mijn ergernis voor de voice overs van de Midden-oostencorrespondent van de NOS (Daisy Mohr ofzo?) deelt??? Holy fak die intonatie!!! Ik word er heeeleeemaaal leip van

3 likes

Volgens mij zag ik net @Dazed fietsen.

1 like

HALLO waarom staat er op buienalarm dat de regen PRECIES langs mn woonplaats gaat
Man man man

All You Need is Rain. :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

4 likes

Die deel ik! Die praat zo saai en eentonig.

Mn vriend eet vanavond niet thuis dus ik heb een kaasplank voor mezelf gemaakt als avondeten :partying_face:

9 likes

Vitens die dacht, jullie hebben regen vanavond. Ik verlaag de waterdruk.

Edit: leidingbreuk :woman_facepalming:t3:

Mijn vriend en ik worden samen helemaal gek van haar haha. De klemtonen liggen soms zo apart, dat het soms lijkt alsof het computergestuurd is. Ik weet niet of Nederlands haar eerste taal is, maar volgens Wikipedia is ze wel geboren in Amsterdam.

2 likes

er net tennist een meisje bij mij die over 2,5 week is uitgerekend :flushed:. Ze is totaal niet het type fitgirl voor als jullie dat denken, maar tennist gewoon nog 2 uur per week??? Ik ben zo verbaasd haha.

1 like

Ik wil ook regen/storm/tornadoā€™s/orkanen maar volgens buienradar zit het er niet in

Love scary movie.
Zulke slechte humor

1 like

Ik dacht; Yes regen! Maar het is nog klef en warm :hot_face:

1 like

Hahhaha JA!! Mijn vriend wordt ook telkens helemaal gek dus wij zitten ons samen ook helemaal kapot te ergeren. Telkens die rare intonatie en hoe ze haar zinnen ook afsluit? Heel raar ik snap ook niet waarom niemand van de redactie daar nog commentaar op heeft gegeven haha

Edit: ik zie dat mensen op twitter haar al hebben vergeleken met een spraakcomputer en Google Translate haha, we zijn niet de enigen!

3 likes

OMG ja, zij praat ook zo ontzettend langzaam, het ergert me ontzettend!

1 like

Ik ging even een rondje wandelen en toen kwam er een supermooie kat naar me toe. Ging helemaal kopjes geven en knuffelen. Love deze dag.

14 likes

Dat zou heel goed kunnen ja, was onderweg naar yoga!

2 likes

Jee wat een kut nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je vriend :worried:

1 like