Whaaa zo’n leuke dag gehad vandaag. Stond voor werk een dagje in één van onze filialen om te helpen. En toen kwam er eind van de dag een stelletje naar de winkel. Ik kreeg een envelop met het geslacht van hun baby. Moest kijken wat het wordt en vervolgens twee confettiballonnen met de juiste kleur confetti meegeven. Ben helemaal enthousiast dat ik hun “geheim” nu weet
Best een leuke positie om te fucken. Ik vind gender reveals stom dus lekker expres verkeerde kleur doorgeven. Oh hoort roze bij een meisje dan
Heb mn gezicht verbrand… heb nu zon E girl look.
Ja of een neutrale kleur geven zoals geel
Ik moet toegeven dat ik hier heel even over heb getwijfeld. Maar kon het toch niet over mijn hart verkrijgen.
Oh shit wat heftig. Heel veel sterkte voor jullie!
Ik zou daarna echt de hele avond zitten twijfelen of ik nu wel de juiste kleur heb meegegeven.
Jezus heftig, sterkte voor jullie
Wat vreselijk, heel veel sterkte
Shit hee, wat een klote nieuws. Heel veel sterkte
Ik heb het vijf keer gecheckt en twijfel nu alsnog .
Shit zeg… ik weet niet wat ik verder moet zeggen maar ik wens jullie heel veel sterkte❤️
Ben ik weer met een een verhaal over mijn grootouders hoor! Ik was er vandaag even langsgegaan en ze waren wat aan het vertellen over het begin van hun relatie en dat mijn oma wel wat twijfelde o.a. omdat mijn opa nog studeerde en dan zou ze “zo oud” zijn eer ze trouwden (nog geen 30 lol). Lang verhaal kort, mijn opa besluit met “maar het is toch allemaal goed gekomen”, zegt mijn oma, wijzend op mij: “zeker nu we zo’n kleinkind hebben” Brb ff huilen in een hoekje
Deze operatie wordt als het goed is minder ingrijpend dan de vorige dus daar houden we ons een beetje aan vast nu. We worden ook heel goed begeleid, onze vaste oncologisch psychologe was aanwezig bij het gesprek (dan weet je meteen ook dat het een kutgesprek wordt, haha).
Thanks voor het medeleven allemaal.
Wat een vreselijk nieuws zeg, sterkte…
Ah fijn wel dat de begeleiding zo goed is.
Ik hoop dat het gaat meevallen voor jullie, houd je taai!
Damn wat kut. Heel veel sterkte!