Wat je even kwijt wil #41

Nee wat verschrikkelijk, sterkte voor jullie :heart:

1 like

Nee, wat kut zeg :frowning: pff, veel sterkte en hoop dat alles goed gaat tijdens de operatie. Echt vreselijk

1 like

Sterkte! Wat een ongelooflijk rotnieuws zeg.

1 like

Mn hondenkind heeft het zo warm dat ie ging kwispelen bij een windvlaag :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Edit: oh wat verschrikkelijk @VickyViolence veel sterkte

7 likes

Wat ontzettend kut nieuws, heel veel sterkte aan jullie beiden

1 like

Wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte voor jullie beide!!

1 like

@VickyViolence, heel veel sterkte en kracht toegewenst!

1 like

Ik heb mijn ramen open, ventilator aan en voordeur nu ook open. Echt heerlijk. Waait nu lekker hier binnen. Woon alleen aan het begin van de gang, dus iedereen kijkt binnen en dat is wat minder, maar alles voor een beetje wind en verkoeling!

1 like

@VickyViolence pff het blijft maar op je afkomen allemaal… :frowning: Sterkte voor jou en je vriend :heart:

1 like

Erger me dood aan een wijf tegenover me in de trein die haar masker onder haar neus heeft hangen, hem heel even omhoog deed toen de conducteur kwam en m nu onder dr kin heeft hangen.

Stop die lelijke neus weg dom wijf

9 likes

Oh god ik word hier ook echt helemaal gek van, mensen met mondkapje onder de neus, onder de kin of gewoon helemaal geen mondkapje terwijl het wel verplicht is. Of mensen die uitgebreid met hun handen aan het mondkapje zitten en vervolgens zonder hun handen te wassen of te reinigen weer aan allerlei andere dingen zitten… :woman_facepalming:

3 likes

@VickyViolence :disappointed:

Heel veel sterkte voor jullie beiden :heart:

1 like

Oh damn… Sterkte :slightly_frowning_face: :heart:

1 like

Sterkte! :tulip: @VickyViolence

1 like

Jeetje wat heftig en rot nieuws! Heel veel sterkte voor jullie beiden

1 like

Verschrikkelijk, heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik voel me na die dagen onafgebroken hitte echt ellendig en ik had net de moed bijeen geraapt om zwetend naar de supermarkt te kruipen voor avondeten, appt mijn vriend dat hij risotto meeneemt uit het café :partying_face: love de dagen dat de Italiaanse kok werkt en teveel van dit soort eten maakt

21 likes

@VickyViolence fuck man, heel erg veel sterkte :heart:

1 like

Ugh heb zo geen zin om te koken dus ik flans wel een dikke tosti in elkaar ofzo. Maar daar heb ik eigenlijk ook geen zin in. Ik wou dat ik een mega grote schaal met kiwi’s watermeloen en mango had. Maarja dan moet ik naar de supermarkt.

1 like

Ik heb niks te eten in huis en moet dus naar de supermarkt maar het begint hier nu zo hard te donderen dat ik niet weet hoe verstandig dit gaat zijn. Wilde eigenlijk naar de snackbar maar ook geen zin om door weer en wind straks te fietsen en thuis te komen met natte friet. Oja volgens mijn vriend moet je helemaal niet buiten komen met onweer. Hoe hij daar bij komt. Als je op het platteland woont ok, maar wij hebben hier duizenden gebouwen om ons heen. Ik was nooit bang voor onweer maar zo word ik het wel :sweat_smile: