Wat je even kwijt wil #41

Oh 10 weken is wel lang zeg. :astonished: Sowieso altijd wel goed om nog lekker je eigen ding te blijven doen enz. :blush:

De kat beet me vanmorgen en nu is die plek helemaal paars dus ik mag straks een tetanusprik halen bij de huisarts :+1:t3::+1:t3:

Is er iemand met verstand van arbeidsrecht en mij met iets kan helpen?

Ik moest vorige week en het was echt de kleinste prik ooit, nog nooit zo’n babynaaldje gezien

Oh ben niet bang voor naalden gelukkig hoor, maar heb er echt geen zin in met deze hitte :joy:

Ik kan echt niet meer nadenken. Ik heb couscous, een komkommer, een paprika, veel cherry tomaatjes, olijven en ben pickles onions aan het maken. Daarbij flatbread en smeersel. Is dat genoeg voor drie personen? Heb ook chips voor ervoor. En ijsjes.

2 likes

Ja ik denk van wel!
Het is toch warm waardoor mensen minder eten vaak.

1 like

Ja klinkt als lekker en genoeg

3 likes

Klopt maar heb echt 0 verstand van arbeidsrecht, sorry @Desalnietteplus.

1 like

Jammerrrr, maar thanks voor je reactie

Ugh moet zo koken en heb nog geen boodschappen. Weet echt niet wat ik moet kopen man, wil iets snels maken maar wat :slightly_frowning_face:

Oei succes. Wel echt gaan he. Hopelijk valt het mee!

Pasta pesto? Dat is echt zo klaar.

1 like

Mijn vriend weet hier veel vanaf, stuur maar een DM!

1 like

Pasta pesto of ravioli met pastasaus?

1 like

Kun je niet even naar de praktijk bellen om te vragen of ze je een tijdvak kunnen geven?
Of hopelijk ben je al gebeld en is het al goed gekomen.

Ik heb echt zulke leuke cadeaus gekocht voor mijn vriend :blush:

7 likes

Zit er al! Airco staat hier aan, heerlijk. Misschien laat ik de kat me morgen weer bijten :joy:

3 likes

Na een week is het binnen toch echt warmer dan buiten dus ik zet gewoon weer lekker alles open.

Ja klopt haha. Maar het is hier zo lekker koel :weary::joy:

1 like