Wat je even kwijt wil #41

Knopjes, ringen? En heb je het snel nodig anders heb je soms zelfs goede dingen op Ali.

Als je aan het fietsen bent is het allemaal best lekker, maar als je dan afstapt!!! Mijn god

18 likes

Welke idioot springt er nou op z’n fiets voor verkoeling?

Oh haha @Luzarl jouw post

34 likes

Hahaha love dit

Hahaha deze berichten onder elkaar @Luzarl @Xiomara maar ik voeg me zeker bij Luzarl want die wind die je krijgt met fietsen is echt heerlak

6 likes

Ik heb een telefonische afspraak met de huisarts maar heb geen tijd doorgekregen wat is dat eigenlijk voor iets belachelijks?? Kan nu dus nergens heen want kan moeilijk in de bouwmarkt praten over mijn antidepressiva en anticonceptie :expressionless:

Staat er op de site misschien niet tussen welke tijd de ha kan bellen?

Oh geen idee, ik ga eens kijken!!
Edit: niks :expressionless:

1 like

Oh ga je het blonderen? Jij had het zwart geverfd toch?

Jup ik had het halve schap zwarte haarverf van de Kruidvat in mijn haar zitten. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik wou zeggen hoeveel meer bewijs is er nodig dat we preutser zijn geworden maar toen waren er mensen ook al niet superblij mee :joy:

Ik vind dat ze gewoon 25 jaar na data opnieuw die tentoonstelling en poster moeten doen. Als een sociaal experiment :grinning: kunnen vast wel 5 mensen op promoveren!

1 like

Het lijkt niet meer of ik zweet maar alsof er een kraan openstaat. Zo blij dat ik er nog plek is om banen te zwemmen want ik ga echt genieten!

Oh haha dan zit je er nog wel ff, ga je echt dus van zwart naar blond of gewoon iets lichter?

Net zo ongeveer staan janken op straat vanwege dit weer. Want man, man, man.

Wel een heel tof mailtje (met een megacompliment) dat hopelijk een vervolg krijgt. :heart_eyes:

6 likes

Fashionology, lucardi

Het was net lichter nu wat donkerder. Hair science. :grin:

1 like

Echt een bakvis hoor. Maar het langste dat ik mijn vriend, sinds we elkaar kennen, niet hebben gezien is 4 dagen. Nu worden het er 5 en dat is echt even afkicken :sweat_smile:
Ik denk ook wel goede voorbereiding voor als het leven straks weer normaler wordt en we beiden weer vroeg naar bed en op moeten enzo en meer verplichtingen hebben, dan kunnen we ook niet elkaar zo vaak en lang zien. Maar het is wel even een raar idee.
Ook het besef hoe vaak ik hem heb gezien afgelopen maanden en hoe vaak ik dan bijvoorbeeld mijn zusje maar heb gezien. Zo gek. Hoe vaak ik hem hem gezien zie ik mijn zusje misschien in 1,5 jaar.

Ik zie mijn vriend regelmatig 12 dagen niet, je went er wel aan. :laughing: Hoewel ik het ook wel fijn vind dat ik hem zaterdag weer zie en dit keer maar 5 dagen hoef te wachten. Maar goed zo doen wij het al 10 maanden ofzo dus ik weet niet beter, snap dat het wennen is als je elkaar zo vaak ziet.

1 like

:hushed: ik ben thuis! Heb ik een dubbelganger, yehes

Hahah ja ik ben gewend dat ik mijn ex 10 weken niet zag :sweat_smile: Maar nu in deze relatie lag die frequentie heel anders als fan af het begin, dat het even afkicken is. Maar denk wel beter, ook voor mijn eigen ritme.

1 like