Die heb ik ook een paar jaar geleden moeten halen omdat de krab(krap? Mijn hersenen zijn gesmolten) van de kat was gaan ontsteken.
Mijn bikini is te klein geworden / mijn borsten te groot, maar wauw wat zien ze er goed uit nu. Ik heb een foto gemaakt die ik bijna hier zou willen posten.
Godverdomme mijn vriend zān kanker is terug.
Verhaal
De eerste keer zat de tumor vlakbij zān sinus, nu vlakbij zān oog. De eerste operatie leek, om het effe plastisch voor te stellen, alsof ze met een ijsschep een bolletje uit zijn gezicht hadden gehaald (en opgevuld en afgedekt met weefsel en huid van op zān dij).
Nu moet een stuk van de oogkas eruit, alle zacht weefsel eruit. Zān onderste ooglid gaan ze proberen behouden, anders ontstaan er problemen met zān oog.
Radiotherapie zou betekenen dat zān oog eruit moet. Chemo zou alleen tijd rekken.
Godver godver godver
Shitā¦ wat een onwijs kut nieuws sterkte!
Ik ben comments in een verhitte discussie op de Facebookpagina van mān woonwijk aan het liken, terwijl ik momenteel een paar landen verderop aan het zwembad lig
Hallo kan iemand ff bevestigen dat de ketchup song ANDERS is dan eerst? Ik hoor soms gewoon echt Engels en ik weet vrij zeker dat dat vroeger niet zo was
Er staat Spanglish version
Misschien ligt het daaraan?
Wat een verschrikkelijk en heftig nieuws. Veel sterkte gewenst
Ah nee wat ontzettend naar! Sterkte!
Het is de enige op Spotify die nog bestaat
Shit wat vreselijk! Heel veel sterkte samen
Constant in gesprek, zoek het uit hoor, ik ga boodschappen doen. Volgende keer ga ik hameren op een tijd doorgeven.
Oh huh, raar! Oplichters
@VickyViolence wat heftig, weet niet zo goed wat te zeggen maar veel sterkte in ieder gevalš
Veel sterkte, echt verschrikkelijk nieuws
Wat verschrikkelijk!
Sterkte
Pffff wat vreselijk. Veel liefs en sterkte.
Shit wat een vreselijk nieuws heel veel sterkteā¦
Het regent zo belachelijk hard hier, echt fantastisch. Zit al een half uur naar de pluviometer te staren omdat 'ie zo snel volloopt
@VickyViolence wat een ongelooflijk kutnieuwsā¦ Heel veel sterkte
Wat klote, veel sterkte!