Wat je even kwijt wil #41

Hier alvast een prototype

10 likes

Het is zo rustig hier de laatste dagen.

Prachtig niks meer aan veranderen.

1 like

Denk dat iedereen in het klaag over het weer topic zit, of in een zwembadje in de tuin ofzo.

1 like

hooooly shit, ik krijg hier even een error van in m’n hoofd :dizzy_face:

1 like

Ik ben echt niet te genieten vandaag :@ :@ ga zo wel baantjes trekken met een vriendin, hopelijk helpt dat. En vanavond disaronno sours drinken denk ik.

Haha blij dat ik niet de enige ben! @Evenveel inderdaad echt een bizar jaar qua tijdsbesef, januari duurde 3 jaar en nu zijn we dan opeens al meer dan halverwege. Volgens mij gaan kerst en nieuw ook heel gek zijn, alsof het nog veel te vroeg is om alweer aan een nieuw jaar te beginnen.

2 likes

Dat is pas vanaf 12 jaar, kinderen lijken geen grote rol te spelen in de besmettingen (dragen het minder over als ze het hebben).

1 like

Hahah, wow, in 1997 was er blijkbaar een tentoonstelling over plasseks in het Groninger Museum. Met redelijk expliciete reclameposters die door de stad hingen…

klikken op eigen risico

24 likes

Ik probeer me in te beelden wat ze dan zouden tonen in die tentoonstelling maar het lukt niet. Leggen ze dan de geschiedenis uit? Tonen ze allemaal beelden? In welke context deden ze die tentoonstelling? Zo veel vragen :sweat_smile:

Ik kan eindelijk mijn nieuwe jurk aan. :heart: Ik had tijdje terug een nieuwe jurk gekocht maar bandjes waren echt veel te lang want mijn tieten vielen er steeds uit maar nu heeft een vriendin de bandjes korter gemaakt en nu kan ik eindelijk op de laatste hete dag hem toch nog aan. :partying_face:

En ik ben jaloers op haar naaiskills haha want je kan echt niet zien dat de bandjes los zijn gemaakt en dat er 9 cm (!) af is gehaald maar toch is het zo.

15 likes

Ik heb mega mcdonalds cravings maar ook mega ikwilafvallen cravings :pensive:

3 likes

volgens mij was het een history of sex (dat staat bovenaan iig) maar wejo die poster, dat ze dat echt in de stad hebben gehangen haha

ah edit:
A highly collectable and extremely rare Museum catalogue for the 1997 Serrano exhibition in the Groninger Museum. In that time the exhibition poster was removed from the streets because people were offended by it.

3 likes

Ik heb via the b.row.nie box iemand een doosje brownies gestuurd als klein cadeautje, en ik heb gisteren een mailtje gekregen dat ze zijn afgeleverd in de brievenbus. Maar ik heb van diegene helemaal niet gehoord, geen bedankje, niks? (Is niks voor haar) Ze hebben een brievenbus waar de post rechtstreeks in de gang beland dus kan me niet voorstellen dat ze het niet hebben gezien. Maar ik durf er ook niet naar te vragen omdat ik het achteraf ook een stom idee vind van mezelf om brownies te sturen met dit weer. Misschien zijn ze inmiddels wel in pudding veranderd

Vind het vooral een lief idee :smiley: maar ik denk wel eens: hoe gaat dat ofwel gaat dat goed, als mensen een hond hebben? Ik zie het al voor me dat die hond het opeet (en honden mogen geen chocolade)

Oh ja inderdaad, ik denk dat ik het niet zo snel zou sturen naar iemand met een hond, al hebben ze wel een kat (die eten niet zo snel chocola) en een peuter :sweat_smile: nu durf ik er al helemaal niet meer naar te vragen haha

1 like

Ik kreeg van Browniesperpost toen een mailtje dat ze adviseren om de ontvanger te waarschuwen wanneer ze huisdieren hebben. Vond ik wel netjes!

1 like

Wat goed! :sunglasses:

Ik schijt geen 7 kleuren maar mijn haar is 7 kleuren na het ontkleuren. :joy:

5 likes

Iemand tips voor waar je online simpele zilveren oorbellen koopt?