De MLM mevrouw reageerde nu wel snel en vond mijn grap niet leuk Zij wilde mij juist helpen om een fantastisch gezond en financieel vrij leven te hebben. Toen ik zei nee dank je werd ze boos haha zo fantastisch is haar eigen leven niet als ze zo moet leuren om haar geld te kunnen verdienen
Huh? De dealer zei 1500 euro tegen mij
Maar ze wil niet je producten kopen?? Zo kan ze je toch bij uitstek helpen financieel vrij te worden
Vorige keer dat ik geadresseerde reclame van plus magazine kreeg was ik vet zuur, want zo niet de doelgroep. Nu lag er weer reclame van ze en ben ik vet blij want ze hebben weer dezelfde fijn schrijvende pen erbij gedaan
Haha nee vond ik ook nogal vreemd. Als je dan mij financieel wil helpen dan doe je dat toch zo?!
Ik heb haar maar veel succes gewenst
Ik ga zometeen met mijn zusje naar de dierentuin, met zijn 2e, op de fiets
Ik heb toen met werkplaats tarief maar max 400 euro betaald. Ik zal even in mijn map kijken, heb de rekening nog ergens liggen
Ik volg een vak dat een IJslands meisje ook volgt. En ze is hartstikke slim en zegt goede dingen, maar elke keer als ze iets zegt moet ik door haar accent denken aan The Story of Fire Saga Het klinkt echt te leuk, zou dat accent ook wel willen i.p.v. dat van mij.
Ik heb net met chips ontbeten. Het was amazing
Iemand in een meeting zei net: “We don’t have much time, October is 6 weeks away” en ik dacht dat het een grapje was maar het is echt zo?? HOE is het binnen 6 weken al oktober, het is net Pasen geweest
Wat een hitte, we zijn het laminaat naar zolder aan het brengen.
Ik kan alweer gaan douchen zometeen
I know!! Ben hier mentaal nog niet klaar voor hoor
Ik zit in de kapperstoel. Ik ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn.
Echt niet normaal! Dit jaar is qua tijd en tijdsbesef echt het meest vreemde jaar
Mijn schoonfamilie legt altijd ZO vroeg dingen vast. Verjaardagen worden een half jaar van tevoren geclaimd (ik ben dezelfde dag jarig als kleinkind), Kerst staat al helemaal vast en heb ik niks meer op in te brengen. Hallo, weet ik veel waar ik met Kerst zin in heb? Ben dan hoogzwanger, misschien wil ik wel voor pampus voor de tv liggen.
Soms heb je toch dat je heel dom moet grijzen om iets van maanden geleden ineens? Dat heb ik nu in de trein, maar zo’n mondkapje is dus echt perfect daarvoor. Zit hier als een loenatik maar niemand ziet.
Trouwens waarom moeten kinderen geen kapjes op? Ik zit er nu naast drie die zingen en alles zonder masker
Ze zijn ook wel ouder dan 6 ofzo
Ik ben nu deels oranje trumps huidskleur is er niks meer bij.
Ik ga er vanuit dat je je ava als referentieplaatje hebt meegenomen
Als jij me dan nog een kek montuurtje cadeau doet is het hele feest compleet.