Ah ik heb vanmiddag lekker vrij genomen, ik dacht dan ga ik zwemmen. Blijft het de hele dag bewolkt met kans op regen?? Sad.
En nu heb ik het koud
Aan een incassobureau zitten vrij veel kosten, je kan eerst nog proberen een aangetekende brief met een ingebrekestelling te sturen waarin je aangeeft dat je juridische stappen gaat ondernemen als dat bedrijf binnen 14 dagen je geld niet terugstort. Er staan op internet wel redelijk wat voorbeelden van zo’n brief!
heck yessss! That’s the spirit.
Heb zelf genoeg te doen, maar forummen it isssss
Ik heb echt 0 moeite met slapen in deze hitte. Slaap al dagen prima
Ik moest net denken aan een scharrel van 10 jaar geleden. Hij was super energiek en ging overal voor enz. We deden veel gekke dingen samen zoals op het dak van hoge gebouwen komen enz. Heb het zelf afgekapt toen.
Anyway. Dacht dus aan ‘m dus ging hem googlen. Heeft ie een openbaar insta account. Man, wat is hij een ouwe lul geworden!! Bijna niet te herkennen! Zo raar om te zien!
@Daytona Ik heb mijn overdrachtmeeting verzet van 10 naar 17u omdat ik meer tijd nodig heb om geen fuck uit te voeren.
Ik ook! Ik slaap zelfs beter dan normaal, ik slaap heel licht en word zo’n 2 a 3 keer per nacht wakker en “moet” dan ook altijd naar de wc. Nu slaap ik super diep en word ik maar 1x per nacht wakker ofzo!
M’n motorlampje begon te branden en m’n auto ging stuiteren. Voelde me even best bad ass
Totdat ik me besefte dat ik in een Panda zat en beter even naar de garage kon rijden.
Ook ooit eens gehad(nouja heel vaak die auto spoorde niet)
Bleek dat mijn bougiekabel kapot was en ik ineens op drie cilinders liep ipv de vier.
Was gelukkig zo gefikst
M’n vriend en ik hebben net besloten dat we vanaf morgen alleen nog Italiaans tegen elkaar mogen praten thuis, om het goed te leren. Mijn vriend heeft Italiaanse roots maar spreekt bijna geen Italiaans, en dat van mij is ook niet bepaald spetterend dus ik ben heel benieuwd. Denk dat ik zo even een vel met handige woorden ga maken om in de woonkamer te hangen.
Wat fijn! Je zou dat van tevoren toch niet denken met die hitte. Ik val ook in slaap en word 8 uur later uitgerust wakker, helemaal prima
Ik heb me laten vertellen dat de injector vervangen moet worden (ze kunnen me alles wijs maken).
Ik rij nu in de auto van m’n schoonvader. Ik denk dat die auro zielsgelukkig is. Die rijdt voor het eerst boven de 100
Ik kreeg 2 weken geleden op fb een vriendschap
verzoek van iemand die ik niet ken (niet geaccepteerd) en een pb met allemaal vragen over mij en mijn bedrijf. Ik had al een vermoeden dat ze MLM was dus ik vroeg wat ze deed. En ja hoor ‘voedings coach’ er kwam nog geen aanbod dus ik had beleefd gereageerd (in case ze gewoon iets van mijn bedrijf wilde)
Maar deze dame is niet zo goed in haar werk. Want het kost haar 3 dagen gemiddeld om mijn berichtjes te antwoorden Ik vroeg haar maandag wat ze moest en daar krijg ik net pas antwoord op dat ze een toffe samenwerking wil aangaan en mij dat toffe leven te gunnen dat ik verdien . Ik heb nu heel dom gespeeld en gevraagd van welke producten ze van mij een prijs opgave wilt hebben
De kat zat net helemaal boven op het dak, mijn god zeg wat een werk om die naar beneden te krijgen.
Bij mij waren het ook de bougiekabels + de bobine. Super simpele reparatie gelukkig wel haha.
Oo dat is ook een duur grapje.
Haha, die auto moet ineens werken!
Er stond opeens een glazenwasser hier voor mijn raam. Gelukkig had ik net een jurk ergens vandaag getoverd want ik zit nu standaard in mijn onderbroek en beha. Al is de jurk veel te groot dus alsnog is alles in het zicht
200 Euries, valt mee. Eind dit jaar wordt waarschijnlijk de katalysator vervangen, dat kost 1000 - 1500 euro
Ik ben m’n vriend aan het overtuigen dat ik een nieuwe auto moet. Deze omabak uit 2007 ben ik zó zat.
Naaah je katalysator is niet zo duur!
Kostte mij toen maar 350 euro!
Zou in de buurt even navraag doen bij andere garages, kan je een hoop schelen