S a m e
Oh zo herkenbaar. En soms maak ik de opmerking nog een keer en dan horen ze het maar reageren ze matig, dat is het moment dat ik besef dat ze het de eerste keer wellicht ook hoorden maar gewoon niet echt reageerden.
Dan voel ik me echt sociaal een beetje incapabel
Kan er binnenkort ook een niet BNâer versie van de slimste mens komen?
Zit echt elke aflevering weer tegen mân tv te schreeuwen.
O Wow, dat vind ik dus niet netjes.
Ik heb overigens ook weleens geld gevonden, maar dat was minimaal 800 euro (en misschien nog meer, wapperde over straat). Was daar iemand bij geweest dan had ik het wel gedeeld.
Nou, opstaan van de bank gaat fout!!1 Stoot eerst mân grote teen aan een rondslingerende kettlebell en daarna breek ik bijna mân nek over de oplaadkabel van mân laptop.
ik bevind me weer in horizontale positie. Beter plan
Ik begin bijna te verlangen naar wintersport. Teewijl me dat zo vreselijk lijkt.
Ik app mijn date ( terwijl ik al in bed lig) dat hij nog even een stuk moet gaan wandelen om de vallende sterren te zien, en nu komt hij me ophalen om ze samen te gaan kijken. Moet gewoon werken morgen maar ach
Ah zo leuk!
Pff door het warme weer droom ik zoveel. Wordt echt om het half uur wakker door het raar dromen en dit al bijna een week lang. Irritant
@Twijfelkont heb je nog wat kunnen zien? Ik ben vanaf ongeveer 22.30 buiten geweest en heb er echt wel een stuk of 15 zien vallen!
Nou ben jaloers, heb er dus 0 gezien! Maar was ook niet helemaal op een open plek. Maar wel jammer want volgens mij heb ik er nog nooit een gezien
Ah nee, wat jammer! Ik heb gewoon op mân dakterras liggen kijken maar ik woon wel in een dorpje dus minder lichtvervuiling. Morgen zal je ook nog wel wat kunnen zien als het goed is maar vannacht om 04.00 is het hoogtepunt (ik geloof 50 vallende sterren in een uur of zo).
Goed om te weten wel, mocht ik toevallig wakker worden dan ga ik gewoon weer buiten liggen haha. Eens moet de eerste keer toch worden
Ik kan echt niet slapen, ik heb het zo warm
Waren na middernacht thuis van een vriendin en hebben net een uurtje balken staan beitsen buiten. Echt een aanrader, was heerlijk buiten met 23 graden. Hoeven we morgen in ieder geval niet de wekker te zetten om de warmte voor te zijn.
Ben vandaag zo boos geworden op iemand uit mijn omgeving die weer een all lives matter sticker op de steekpartij / pier scheveningen plakt en zegt: eN HIeR woRDt NiKS oveR GEzeGd iN de MEdIa!
Een vriendin van me heeft vandaag haar vriend (ook een goede vriend van me) ten huwelijk gevraagd en ik vind het zo tof Ăberhaupt dat ze gaan trouwen, maar ook dat zij hem gevraagd heeft (inclusief ring) ipv andersom, dat past zo bij hen. Kon ook echt wel even wat goed en liefdevol nieuws gebruiken in alle ellende momenteel, echt awesome
Heb ik ook, zo irritant! Wil gewoon slapen haha
Ik heb mijn 1e perenijsje er al in zitten. Kan gewoon.
Ik zou niet eens gaan voor de wintersport zelf. puur voor de sneeuw, de blokhutjes, warme kleding (ok daar nu ff niet aan denken), openhaardje, boekje of lekker kneuterig puzzelen en borduren. ahhh. nu wil ik.
Mijn koffie rush van gisteren begint nu tegen mij te werken. zo duf pfff en een beetje zeur hoofdpijn.
Ja zoiets, Charme in Frankrijk