Ik heb geen idee, ik bedacht me opeens dat ik er zin in had heb dit echt al jarenlang niet op en ook nooit meer naar gekeken in de supermarkt
Bij de HEMA, in hele grote zakken
Ik ben alweer wakker nog steeds 39 graden koorts en ik ben zo bang voor die corona test
Ik ga zo voor het eerst een jurk aan doen naar kantoor. Ik vind het spannend.
Terwijl ik vandaag op de afdeling met 1 andere vrouw ben en er voor de rest corona rooster draaien, dus amper bezetting.
Succes en beterschap! Ik heb ze vaker afgenomen en vrijwel iedereen vind het alleen even een vervelend gevoel en niet pijnlijk.
Neee, niet in haar broek, daar is de spons veel te groot voor. Ze ging er op zitten.
Dat weet ik. Maar ik zou op een elektrische fiets geen fietsbroek aan doen maar eigenlijk vooral letten op naadloos ondergoed. Als je een fietsbroekje gebruikt dan inderdaad geen ondergoed @Kusjessoldaat
Ik ga zo even lekker in mn eentje naar het strand en ik hoop zo dat er geen pubers zijn haha.
Ik ga zo eeeeeindelijk naar de kapper, laatste keer was 29 januari zag ik.
Ik heb dat toevallig net aangeschaft, dan maar bejaard, is echt heerlijk!
het gaat vandaag heerlijk weer worden, ik ben vrij en kan zo naar het strand fietsen, maar ik heb voor de zoveelste dag op rij alleen maar zin om in bed te liggen en te slapen. wat is er mis met me.
Ik sta in de wacht bij de kringloop maar die meid zegt echt letterlijk elke 5 sec dat alle medewerkers nog in gesprek zijn. OK I KNOW
@#%***** ik woon net 1 seconde in België en nu is mn auto al weg gesleept
Er stond eerst een overleg ingepland om 12:00 maar die vervalt nu
En nu ga ik dat uur gewoon lekker buiten in het park lunchen
Oei, stond je voor een garage?
Door Corona heb ik zo weinig contact met mensen, dat ik er nu zelfs naar uitkijk om m’n schoonmoeder te zien 🤷.
Nee de straat werd schoongemaakt… we zijn het door de verhuis helemaal vergeten!!!
Maar mss hoef ik geen boete en takelkosten te betalen omdat mn auto er al langer dan 24 u stond.
Maar sorry ff klagen; er stond een mini bordje. In NL staan er dan levensgrote NEONGELE borden met NIET PARKEREN tussen dan en dan. Hier een bord met een streep erdoor en dan met stift: np tussen dan en dan. ff wennen heb er van geleerd.
Ohhh dat vind ik zo irritant, dan sta je al half geparkeerd en zie je opeens zo’n bord dat je amper kan lezen vanuit de auto.
Hopelijk raak je onder de kosten uit!
Ja die bordjes zijn echt stom. Soms staat er geen datum op, soms is het onduidelijk.
Hopelijk heb je geen kosten.
Haha ooh ja die bordjes!! Wij maken voor de zekerheid altijd een foto voor het geval iemand de datum stiekem wijzigt ofzo. Ik vind het zooo’n raar concept, toen in februari met al die stormen waaiden die bordjes ook telkens om (tegen auto’s ook) en werden ze maar random weer ergens terug gezet. Ik vind het echt een typisch voorbeeld van een ‘belgian solution’ haha, zo klungelig.