Wat je even kwijt wil #39

Ik: “waarom dragen oude mensen áltijd beige? Beige broek, beige jas…alles beige!”
M’n vriend: “Dat is een statussymbool, om te laten zien dat ze hun plas nog kunnen ophouden.”

64 likes

Ah ja ik was dus een beetje on the hunt voor een beige/tan , ton zuur ton outfit. Maar daar ben ik nu in een klap vanaf.

3 likes

Ik heb net nagellak besteld want aanbieding, maar ik kom er net achter dat ik die kleur al heb :glee:

2 likes

wie wil lid worden van m’n sigrid kaag fanclub

4 likes

Nee, waarom?

1 like

Geslaagd met onderscheiding! Fuck yeah!

84 likes

Proficiat!!

1 like

Ik zou vooral letten op naadloos ondergoed. Ik heb onderbroeken met naadjes en die irriteren zo erg! Net als @Brum denk ik dat een fietsbroekje niet per se gemaakt is voor rechtop zitten. Maar meer padding onder je kont is misschien sowieso wel fijn.
Of doe zoals de vriendin van @Bunnyslippers en neem een spons mee.

2 likes

Nou ik heb zondag 25km gefietst en laatste 3km naar huis had ik al zo’n pijn aan m’n reet. Had ook wel een dun jurkje aan, wel met een korte legging eronder ivm opwaaien jurk en schurende benen, maar ik zou het dus zeker wel doen!

Edit: was trouwens ook tijdens het lijden aan het fantaseren over zo’n bontje voor op je zadel, lijkt me heerlijk, eigenlijk wil ik dat.

4 likes

Vandaag had ik bijna mijn naam kunnen veranderen in DHLVEGEN want zo’n busje probeerde mij zowat van het fietspad te vegen. :confounded:

18 likes

Oh ik heb best wat naadloze hipsters en die zijn al favoriet dus dat moet lukken, wat is het idee van de spons?
@Krabsalade jaa m’n oma had en m’n tante heeft zo’n hoesje en dat overweeg ik ook steeds weer :’)

1 like

Ik moest nog iets voor werk mailen en wou hem inplannen dat hij morgenochtend verzonden wordt. Druk ik per ongeluk alsnog op verzenden. :sob::unamused:

Volgens mij stopte de vriendin van Bunny die gewoon in haar broek als ze lang moest fietsen. Als zachte laag voor je flamoes :stuck_out_tongue:

1 like

Had echt een top dag vandaag, veel gedaan, was helemaal vrolijk. Reed met een collega terug naar huis, was mijn band lek :tired_face: in de bloedhitte terug gewandeld. Nu blaren op mijn voeten en een rothumeur.

Ik zou dit zo graag eens willen proberen, maar ik ben te pussy. Denk ook dat het heel raar zou staan bij mij :sob:
2 likes

Heb echt opeens zin in letterbiscuit. Benieuwd of dat nog bestaat

11 likes

Is dat hetzelfde als letterkoekjes?

2 likes

Omg deze bedoel ik

1 like

Verkopen ze dat niet in elke supermarkt of is dat alleen in België zo? Heb vandaag nog een halve zak op, gevaarlijk die dingen haha

In een fietsbroek draag je eigenlijk geen ondergoed, dus zou dan niet uit hoeven maken.
@Kusjessoldaat