Wat heb je gebruikt?
PFFF STOP
Fuck ik had net slaapverlamming en het was zo fucking eng nu durf ik niet meer te slapen
Mijn vriend staat altijd vroeg op om te gaan werken dus dan sta ik ook maar op want ben dan toch wakker. Ik zit nu helemaal gedoucht en aangekleed op de bank en ik heb maar 1 ding dat ik perse vandaag moet doen voor mijn werk. Dus dat ga ik zo maar gelijk doen kan ik de rest van de dag chillen
Ik heb al twee dagen een hoektand die vervelend zit te bonken/zeuren. Met pijnstiller trekt het weg, maar nu trekt het door naar m’n oor en is m’n kaak moe ofzo? Tijd om de tandarts te bellen denk ik
Ik ben al wakker en aangekleed en zit te wachten tot het 8 uur is zodat ik boodschappen kan gaan doen voordat het weer écht warm is buiten.
Wel jammer dat de bouwcentra later open gaan en dus 2 x weg moet vandaag
Oh wacht, Bauhaus is al sinds 7 uur geopend!
Ohhh jongens vanaf morgen heb ik weer een vriezer en dat is ZO CHILL LETTERLIJK
Deze oma heeft een massagekussen gekocht en het is zo chill. Zit nu lekker te forummen terwijl m’n nek wordt gemasseerd
Ik ga echt raar dromen van dit weer
ik zit al bijna 2 uur stom op de bank. Waarom ben ik mijn bed uitgebrand!?! ok nog 20 minuten niksen en dan ga ik maar eens opstaan en de dag starten
Ik moet eigenlijk vandaag naar school om mn contract te regelen. Maar ik ben echt een sweaty betty pur sang en ik heb eigenlijk weinig zin om daarheen te gaan en dan meteen voor lul te zitten met een nat hoofd. Dus ik ga maar even mail of het volgende week een x kan.
Welke heb je? Ik wil dit ook, dit klink heel relaxed
Hahahahaha op mijn nieuwe universiteit mag ik niet alleen voornaam + achternaam gebruiken maar moet ik overal al mijn voornamen + achternaam gebruiken. Had ik geen problemen mee gehad als ik een korte tweede naam had, maar ik heb van die katholieke doopnamen en ben vernoemd naar mijn opa’s Had al een verzoek ingediend om in de niet-officiële correspondentie, op mijn profiel en op tentamens etc. alleen mijn eerste voornaam te gebruiken, maar dat verzoek is geweigerd.
Nu staat er zelfs Julie Josephina Hubertina in MS Teams. Hahahahahaha FML
edit: Hubertina, jongens. HUBERTINA. Ik vind het daarom al pijnlijk om naar mijn paspoort te kijken.
Yesss hij vindt het prima. Heb niet eens iets verzonnen, gewoon gevraagd of het ook volgende week kan. Mega chill
Heb net de roosters van mij ventilatoren losgehaald en de bladen schoongemaakt goor…
Naaah zo erg is dat toch ook weer niet?
Ik krijg echt een lekker bedrag terug van gwl. Mijn termijnbedrag gaat ook flink omlaag, maar ik twijfel of ik die niet alsnog omhoog ga zetten. Vind dat wel lekker om jaarlijks een bedrag terug te krijgen, voelt toch een beetje als een cadeautje
Ik vind Josephina dikke prima (Fien had ik zelfs leuk gevonden!) maar Hubertina vind ik echt afschuwelijk.
Wat me er het meest aan stoort is dat het zo lang is en dat het overal staat. Mijn achternaam heeft gelukkig maar één lettergreep, anders was ik overal een half uur bezig met het invullen van mijn naam
Ik gebeld en mocht tien voor 9 al langs komen. geen wortelkanaalbehandeling, geen tandvleesontsteking, geen gaatjes. maar ik klem onbewust mijn tanden te hard op elkaar. En doordat ik dat doe, wordt die spier in mijn kaak gebruikt en overbelast. Nu klem ik 's nachts de boel al op elkaar, dat weet ik. maar nu schijnbaar onbewust ook overdag.
Als ik er langer last van blijf houden dan moet ik naar kaakfysiotherapie of een bitje. Iemand tips voor wat ik nu kan doen? (Ja niet klemmen. doah)
(Voel me echt een beetje stom dat ik hun tijd heb verspild eigenlijk, andere kant ben ik blij dat ik nu weet dat er niks ernstigs is)
De loodgieter heeft ons kraantje buiten gemaakt. Nu lekker de plantjes water geven zonder het hele huis door de moeten met een gieter.
En hij vond ook dat ik de jacuzzi moest kopen voor in de tuin.
Hallo bol.com ouwe vriend, tijd voor een jacuzzi