Wat je even kwijt wil #39

Ik wil ook een drankje met je doen!! Maar je woont zo ver weg ):

Ik ben zenuwachtig want ik krijg morgen verjaardagskadotjes

2 likes

Je was opzoek naar 5g palen he. I see you!!

1 like

Ik was vroeger altijd zenuwachtig of ik de cadeautjes wel leuk zou vinden omdat ik bang was dat de gevers anders mijn teleurstelling misschien zouden zien, dat vond ik zo rot voor ze…

1 like

afbeelding

1 like

:heart::heart::heart:

Ik heb in de gracht gezwommen en me open gehaald dus moet nu misschien een tetanusprik :fearful:

Ik heb hints getekend op je kaart

Het goede nieuws is dat je dan weer voor 10 jaar (toch) je open kan halen

5 likes

Vanavond lekker even afgekoeld op het strand. Net mijn voeten even gewassen en zo lekker loom in slaap vallen :slight_smile:
Strand was lekker

2 likes

Snekber dé forummer??

2 likes

Ik ga even klagen, ondanks dat ik echt weet dat ik echt geluk heb dat ik hier zit hoor, en ik hoop dat het niet verwend overkomt aangezien ik zoveel geluk heb dat ik op reis ben op een moment dat de meeste mensen dat niet kunnen.
Maar ik zit hier echt even in een dipje. Mijn vlucht naar mijn vriend is gecancelled en het lukt me maar niet om een nieuwe te boeken met al dit gedoe. Ondertussen zit ik met mijn hoofd al helemaal daar, en kan ik totaal niet meer genieten van hier zijn. Ik voelde me hier maanden zo goed, elke dag hiken en buiten leven,
mentaal heb ik me in jaren niet zo stabiel en fijn gevoeld, maar nu is de winter gestart, en ik heb geen materiaal om nu de bergen in te trekken, ik heb geen auto om ergens naartoe te rijden en ben dus steeds afhankelijk van anderen of liften. Wat wel makkelijk lukt tussen steden, maar eigenlijk hou ik helemaal niet van in stadjes zijn (ten minste niet hier). Dus nu chill ik maar een beetje in hostels, doe wat standaard toeristische dingen, savonds drinken/socializen, maar in voel me gewoon totaal ongemotiveerd om echt iets te ondernemen. Mijn geld gaat ook ineens hard, die vluchten zijn duur en leven in hostels is natuurlijk 10 x duurder dan in mijn tent.
Meh ik wil gewoon naar mijn vriend toe en bij hem zijn, en daarna gewoon thuis zijn.

Ahh je mag best klagen hoor! Klinkt als een hele mooie reis die je hebt gemaakt. Hoop dat je snel naar je vriend kan!

1 like

Ik heb net Zeevonk gezien en erin gezwommen en het was fantastisch :heart_eyes:

36 likes

Oooh dat is echt magisch he!

Ja :heart_eyes: ik voel me helemaal als in een zomerfilm gelukkig en magisch

1 like

Wie heeft er net na thuiskomen van een avonddienst volop gekookt voor zichzelf en is daarna het op gaan eten in de douche?

19 likes

En hoe was dat, werd je eten niet nat?

Heerlijk op de grond zitten dus straal vooral op benen. Was lichamelijk even op na drukke dienst.

Ik voel me nu alsof ik de hele wereld aankan. En alsof ik geen slaap nodig heb, wat heerlijk