Ik heb deze erop gesmeerd. Voel me direct meer zelfverzekerd, heel gek
Gelukkig had je niet de āsensitiveā variant dan
Als iemand nog bakjeszegeltjes moet, ik heb nog 6 kaarten denk ik.
Ik heb al gesport (haha āalā maar ik was laat uit bed) en ik ga zo naar het park met drie boeken een puzzelboekje en een rij podcasts, maar nu is de vraag: welke snacks ga ik kopen om de hele dag in het park mee te kunnen liggen??
Als mijn laptop meewerkt, krijg je ze zo.
Edit; gelukt
Meh ik zag dat van die olifanten op het nieuws vanmorgen en moest er beetje van huilen. Nu spookt het nog steeds door mijn hoofd.
Waarom kijk ik ook na die waarschuwing.
Zelfde als met de varkens in slachterijen is ook zo op mijn netvlies gebrand.
Kan zo slecht teggen dierenmishandeling
Haha ja dat en vooral met dit weer guts het gewoon soms in straaltjes door mān haar, van mān wangen, uit mān knieholtes! Overigens lijkt niet zweten me idd ook niet fijn want dan blaas je je helemaal op
ik rende eens 's nachts de zee bij vlieland in toen ik ineens allemaal roze discowater om me heen had. het voelde alsof iemand me in de maling nam, ik kon ook niet geloven dat niemand me hier ooit over verteld had of fotoās van had laten zien. heb compleet verbijsterd in zee staan dansen, alles voor de discoalgen. het is zo prachtig.
edit: ik voel me nu een beetje gek worden, want ik zit het te googlen en kom alleen maar op blauwe zeevonk uit? terwijl het bij mij echt roze was huh huh huh
Druiven en rijstwafels
Gonna try
Gaat op het lijssie
Oh ja, de knieholtes en onder de billen. En dat je het dan zo naar beneden voelt stromen
Mijn bovenbuurvrouw is zo dom he. Hoor haar net aan de telefoon roepen dat corona iets is van de overheid om ons gek te maken en dat Drenthe en Groningen geen corona hebben gehad [uuuuh wat].
Heb je de term 5G niet gehoord?
Lol, 2,5 uur op kantoor geweest en nu alweer ziek onderweg naar huis
Niet lezen als je emetofobie hebt
Ik hou alles wat ik eet/drink letterlijk 5 minuten binnen en dan komt het er weer uit? Voel me verder niet eens echt ziek maar dat is geen werken zo. Durf nu alleen ook niks te drinken in de trein en kotsadem + mondkapje is echt een kutcombi
Ik heb nectarines en zelf gemaakte bananen muffins mee naar het strand . De leven
Awh dit lijkt me echt naar. Gelukkig voel je je verder niet zo ziek. Beterschap!
Ik zit in bikini op mn dakterras te werken
Net nu ik dit typ gaat mān buurvrouw op de rand van hun dakterras liggen in mijn gezichtsveld. Ga weg.
Ik had me aangemeld voor een bootcamp les vanavond, maar dat is dus buiten, vanaf 19.30
Afgelopen weken was het steeds rond de 21 graden tijdens de bootcamp en dan zweette ik me al kapot, dus ik twijfel nu of ik me ga afmelden voor vanavond met deze hitte
Of is het juist zo warm dat het weer grappig wordt? Helemaal wegsmelten