Wat je even kwijt wil #39

Gewoon deo op je gezicht? Dat is nog nooit in me opgekomen maar ga het sowieso proberen.

Ik gebruik deze in de zomer na mijn zonnebrand en voor mijn make-up, werkt echt fantastisch! Gebruik het ook bij bruidjes in de zomer, iedereen vindt het raar maar het werkt echt zo goed.

9 likes

Ik heb net twee sollicitatie/kennismakingsgesprekken gevoerd en man wat kost dat veel energie. Vind het wel heel leuk om te doen!

16 likes

Ik heb ook nog 3 zegeltjes nodig voor de vershoudbakjes van AH :grimacing: heeft iemand er toevallig nog wat over?

-link weg, ik heb ze al gekregen van @Ohappyday :grin: -

Als ik de zegeltjes niet bij elkaar krijg dan mag iemand anders de mijne wel hebben!

1 like

Ik heb ze gegeven.

Ik heb nog 4 kaarten voor de liefhebber

1 like

Op je hoofd?? OMG als dit werkt ben ik echt gered

Zo lief dank je!

1 like

Kleine moeite toch :smiley:

1 like

Ik mis de gratis vrije dagen :broken_heart:

6 likes

Ja doe vooral m’n voorhoofd, naast m’n neus en bovenlip en matteert meteen! Mijn zus zei laatst dat ze met fietsen zo snel zweet in dr nek dus heb dit aangesmeerd en ze is ook fan. Zou ‘s avonds wel echt goed je gezicht reinigen want ik weet niet wat het anders met je huid doet, maar ik krijg er geen puisten oid van.

2 likes

Whut op je gezicht? Als ik dit doe heb ik of een droge huid of een maan landschap

Goeie dagcreme er onder!!

1 like

Door al die gesprekken hier over de eilanden ga ik deze week een dagje naar Schier. Zin an!

3 likes

Als dit op mijn zweetkop werkt stuur ik je een bos bloemen.

2 likes

Ik zal je vast mijn adres geven want het werkt echttttttttt

1 like

Maakt het uit welke geur je doet? Want deze komkommersmaak zie ik nergens, de original en pomegranate daarentegen zijn 3 voor 10 bij de Kruidvat (cc: my fellow sweaty bitches)

1 like

Nee maakt opzich niet uit, ik heb vorig jaar komkommer ingeslagen omdat die lekker ruikt maar qua werking zijn ze hetzelfde

1 like

Gelukt! Heb je er 15 gegeven mocht je nog iets extra’s willen XD

1 like

Nou ik heb gesmeerd! Ben benieuwd

Ahhh dat vind ik echt super lief van je!! :heart: Ben er heel blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

1 like