Wat je even kwijt wil #38

Ja had het wel met die jongen te doen. Ook al vind je de manier van ten huwelijk vragen niet leuk, ze kon het wel anders verwoorden maar dat het zelfs uit is vind ik vooral bizar!

Je hebt helemaal gelijk hoor. Hij ging een grens over en dat is niet okƩ. Ik ben vanochtend ook best wel boos geworden. Maar het is uitgesproken, hij ziet zijn fout in en het zal niet nog eens gebeuren.

1 like

Ugh, ik ga hardlopen vandaag en had gepland dat vanavond te doen. Realiseer me ineens dat ik een afspraak heb en vanavond helemaal niet kan. Daardoor moet ik nu en het is al hartstikke warm. Als ik dit eerder had bedacht, was ik vroeger in de ochtend gaan lopenā€¦

Dat vind ik ook bizar ja. Wat je zegt; een aanzoek op de radio kan je niet leuk vinden, maar verwoord het dan anders, hij is wel je partner. En dat zoā€™n ruzie dan blijkbaar zo escaleert dat een ongelukkig gekozen aanzoek tot een relatiebreuk leidt, wow

4 likes

Ik betwijfel wel of het aanzoek dan echt het probleem was. Wat Daniƫl daarna ook al zei, ging hij dan misschien te snel? Of zag hij de relatie uberhaupt serieuzer dan zij? Ik denk niet dat de manier van het aanzoek de enige reden is dat het uit is gegaan, dat zou wel triest zijn.

3 likes

Ik hoop niet dat dat de enige reden was. Anders reageren ze wel erg heftig op elkaar (ik heb niet meegekregen wie het uiteindelijk uitgemaakt heeft).

Ik altijd maar denken dat mijn slaapkamer best wel schoon is haha, nou daar kwam ik achter hoor toen ik de gordijnen weer eens opendeed na maanden. :rofl: Kozijn was bijna zwart van het stof. :cry::sweat_smile:

Ja ik woon beneden dus heb gordijnen van slaapkamer eigenlijk altijd dicht maar ja dan zie ik niet wat er allemaal achter ligt haha. Schaamde mij wel beetje naar mezelf toe want ben altijd best netjes.

1 like

Maar als je drank gebruikt om te koken of bakken is de alcohol toch allang verdampt. Alleen de smaak blijft over.

5 likes

Nee dat zeggen mensen altijd wel, maar een deel verdampt wel, maar niet alles. Daar houd ik mij in ieder geval aan. Ik zou niet lekker kaasfondue gaan eten als ik zwanger zou zijn. En hoef ook geen taart met een scheut.
Edit: en gaat vooral om het laten weten. Ik vind alcohol of wiet wel zodanig belangrijk om te melden aan iemand.

3 likes

Ik ben lekker aan het schoonmaken, nu ff koffie en dan weer verder. Kan hier soms zo van genieten #housewifey

2 likes

Ze moeten het gewoon vooraf aangeven inderdaad. Op het werk was een keer een buffet, ik pakte een toetje en proefde ook meteen dat er alcohol in zat, dat stond ook nergens vermeld. Er werken best wat moslims bij ons, en afgezien daarvan zijn er genoeg mensen die geen alcohol willen/mogen, dus gewoon een bordje erbij zetten lijkt me niet zo moeilijk?!

Trouwens op ons werk wordt door het management ook altijd op worstenbroodjes getrakteerd als er wat te vieren is. In ons team van 20 mensen zijn 4 moslim, 3 vega en 1 vegan. :thumbsup:

7 likes

De belastingdienst komt hun slogan wel weer na hoor. Leuker kunnen ze het niet maken maar zeker niet makkelijker.

Ja he, en ik hoop dat ze ook nooit meer een huwelijk wordt gevraagd :joy: klinkt heel zuur maar ook die opmerking dat ze een veel grootser aanzoek wil. Bleh, komt echt zo high maintenance over. Dan toch niet joh.

5 likes

Iemand die weet of de action maandag (2e pinksterdag) open is? Ik moet nog wat terugbrengen en maandag is de laatste dag. Morgen sowieso dicht en vandaag gaat het niet meer lukken. Of mag je spullen misschien later terugbrengen als er feestdagen tussen zitten?

Heb al gekeken op de site maar daar word ik niet wijzer van

Oh dat wist ik eigenlijk niet dat er nog iets achterblijft. Maar goed dat zal verwaarloosbaar zijn. Ik vind eigenlijk niet dat je op een verjaardag in de privesfeer dat erbij moet vermelden, het is niet alsof drank een ongebruikelijk ingredient is om in de keuken te gebruiken. Iemand ongevraagd wietkoekjes voeren vind ik echt heel anders dan een achtergebleven minieme druppel alcohol. Als je zelf strikte dieetwensen hebt heb je ook zelf een verantwoordelijkheid om daarnaar te vragen. Als je een notenallergie hebt doe je dat toch ook.

2 likes

Ik verwacht dat nooit in taart en vind het dan ook niet iets waar ikzelf achteraan moet gaan. Nooit gehoord dat mensen alcohol in cheese cake gooien. Dus nee, ben het niet met je eens.

13 likes

Omg ik was voor het eerst in tijden weer een keer een krant aan het lezen en toen wilde ik naar beneden scrollen?

15 likes

Ik ga maandag mn vader en zn vrouw weer zien na 1,5 maand en mā€™n zus (en hond :smiling_face_with_three_hearts: ) na 3,5 maand en ik ben zo blij dat ik wel kan janken

38 likes

Wij morgen mn ouders na 3 maanden! Ook zin in :slight_smile:

6 likes

Vanmorgen al de was gedaan, badkamer, slaapkameren keuken gepoetst.
Toen naar e tandarts voor controle (geen gaatjes :star_struck:). Daarna boodschappen doen, eten bij papa n even een bosje bloemen naar oma brengen.

Straks nog even naar de action en aardbeien halen, maar eerst in de tuin lezen denk im

8 likes