Ja leuk hè? Vind ik ook, zo spontaan en lief. Aardbeien, goed idee!
Mijn vader leest het ene gezondheidsboek na het andere en past bijna wekelijks zijn menu daar op aan
Zodat ik vanochtend om 09:45 uur wakker werd gebeld of ik nog naar het dorp ging: of ik dan bananen, mandarijnen, ananas blabla kon meenemen. Eerst had ik de telefoon al helemaal over laten gaan want immers maar dan denk je: straks is er iets ernstigs met hem; toch maar opnemen dus.
Zonder ontbijt en met dikke kreukel in m’n linkerwang en slaapogen, in pyjamashirt met jas er overheen gelijk maar naar de groenteboer gereden. Nu is alles er nog dacht ik; vanmiddag zijn ze leeg.
Nu eerst douchen mijn geur en uiterlijk hielpen helaas niet echt om mensen 1,5 meter afstand te laten houden
Ja kijk het goed na, ik ga er een boekhouder naar laten kijken.
Vanmiddag zou ik gaan sporten maar waarschijnlijk was ik de enige dus dan gaat t niet door. Alleen ze zouden het laten weten en reageren nu niet
Yesss, zomervakantie! Heel anders dan normaal natuurlijk maar we gaan er maximaal van genieten. Zwembad in de tuin en heel veel fietsen naar mooie plekken💕. En heel veel eten natuurlijk.
Maar dat proef en ruik je toch wel?
Wil zo graag naar de “strawberry dome” maar heb echt geen zin om 3 uur in de rij te gaan staan joe
Oh wow zo’n jongen wilde z’n vriendin via de radio ten huwelijk vragen want ze hadden elkaar ook via 538 ontmoet dus dat leek hem dan wel leuk. Nou dat kon ze helemaal niet waarderen dus het antwoord was nee. Daarna spraken ze die jongen nog ff apart en nu is het uit. Wtf, en dat in een tijdsbestek van een halfuurtje ofzo.
Lief van je! Ik zou alleen een fles wijn meenemen, als zij voor de hapjes zorgt zou ik zelf niet echt iets van eten meenemen omdat zij zich daar waarschijnlijk al voor uitslooft!
Love it
Ik proefde eigenlijk niks geks . Het rook ook eigenlijk vooral heel erg naar vanille. Maar misschien is dit gewoon een mankementje van mij dat ik het niet herkende.
Hahaha was dit net? Even kijken of ik het kan terugluisteren ofzo
Ik vind het zo vreselijk irritant dat ik mijn gebit niet vertrouw. En ik blijf hier ook maar janken en zeuren en daar heeft ook niemand iets aan pff.
Als je zogenoemde werkervaringsplaats gewoon een volwaardig tijdelijk contract blijkt te zijn met een leuk salaris
Ok One issue forummer. Maar sporten was helemaal niet leuk. Ik wist al dat die instructeur een natuurgeneeskunde gekkie is, en vreesde al hoe ze over corona en de maatregelen zou denken. Nou precies zoals ik had verwacht. Ze wilde ook constant mijn spullen en waterfles verleggen en dan dus aanraken, kwam best in mijn zone, vroeg of ik bang was toen ik vroeg of ze niet aan mijn spullen wilde zitten en gaf allemaal gare tips om je weerstand te verhogen, zei dat karretjes schoonmaken etc niet helpt.
Zulke mensen maken mij angstig. Dadelijk word je door zo’n iemand ziek.
Super jammer want ik vind haar lessen altijd leuk, en als ze normaal gesproken iets zegt over natuurgeneeskunde dingen dan doe ik ene oor in, andere oor uit. Maar hiermee lukt dat wat lastiger.
Dit was gisteren, als je 538 huwelijksaanzoek intypt staat het op de site van de Telegraaf. Ik kan het op 1 of andere manier niet linken, er is een video bij.
Edit: ik kan hem nu wel linken:
Ja zo klinkt het wel haha! Ik ga voor de fles wijn en aardbeien.
Ohja hier zag ik ook iets van langskomen. Zij was op de radio ook echt onaardig tegen hem. Vond het maar belachelijk enz.
Ik ben het hier mee eens.
Iets minder erg, maar ik was een tijdje geleden op een verjaardag en dus na een paar happen taart dacht ik wel van hm alcoholsmaak. Maarja cheese cake dus dan verwacht je dat niet echt. Vroeg iemand anders het toch en ja hoor. Ik vond dat echt niet ok, dat zonder te zeggen serveren. Het is waarschijnlijk geen grote hoeveelheid dat er in een taart gaat, maar sommigen mensen willen geen druppel (medicatie, zwangerschap, verslaving, I don’t know) en dan krijg je het toch ongewenst binnen.
En wiet vind ik dan nog veel erger. Mogelijk reageer je er heel slecht op, heb je inderdaad medicatie op, word je eruit gepikt bij een verkeerscontrole etc.