Wat je even kwijt wil #38

Had net ruzie met een superdomme vent in de winkel. Kent wel het type met zo’n snelle zonnebril maar wel sokken met slippers. Hij stond praktisch tegen me aan in de rij voor de kassa. En ik vroeg vriendelijk of ie iets meer afstand wilde houden. Hij ging helemaal los.

Nou dan moet je doorlopen!
Nee, ik kan niet doorlopen want er staat iemand voor me.
Ik moet helemaal niks!
Jawel, je moet 1,5 meter afstand houden, zoals iedereen in Nederland.
Als je zo bang bent dat je het krijgt, moet je niet in de winkel komen!
Hou op zeg.
Ik hoop dat je het krijgt!
Yes, prima.

En toen liep hij naar een andere rij, maar niet zonder nog even te schreeuwen dat hij niet van mijn niveau was. En ik ben ook petty dus ik schreeuw terug: Nee, gelukkig niet!
En hij weer: Ik ben van veel hoger niveau dan jij!
OK HELEMAAL PRIMA ALS JE MAAR AFSTAND HOUDT MET JE NIVEAU DOEIIIII.

Sta nog te shaken. Ben normaal helemaal niet confronterend maar werd zo boos van deze vent. Met zn niveau. De zwakbegaafdheid droop van zn gezicht af man.

23 likes

Wie weet er een site waar je voor meerdere maanden een huis/villa kan huren in bijvoorbeeld frankrijk?

1 like

Huh maar dit is toch zo nep als wat? Die gast reageert veels te geacteerd en die chick ook. Die “teleurgestelde” stem van die gast klinkt zelfs wat lacherig. Kan dit echt 0,0 serieus nemen.

1 like

Ja dit dacht ik ook. Maar het hele verhaal komt me ook zo bekend voor? Was er niet onlangs nog zo’n soort radioverhaal waarin een stel het live uitmaakte?

Moet foto’s uitzoeken omdat een vriendin gaat trouwen en iemand maakt een fotoboek. Ik ga echt dooooood. Ook echt 2500+ foto’s tussen 2004 en 2009 en dan vrijwel niks totdat ik een iPhone kreeg. Studententijd is een groot zwart gat XD

Ik heb het zo tering warm het zweet stroomt overal

1 like

Ik had een bh besteld E75 en hij is te klein. Als ik dat tegen 13-jarige Acculader zou vertellen zou ze echt blij zijn. Als 29-jarige ben ik geïrriteerd want ik wil een beha die past.

9 likes

Hmh net een dutje van 1,5 uur gedaan. Denk dat mijn lichaam echt kapot is van de werk week ofzo.

Ik vind dit niet vallen onder verwaarloosbaar:

Ik zou hier graag vooraf over geïnformeerd willen worden. Ik kan me voorstellen als iemand pril zwanger is en dit nog niet wil delen je hier ook niet naar gaat vragen.

6 likes

Ik zat een beetje te balen dat het mooi weer is en ik geen buiten heb en geen zin heb in zoveel mensen op straat. Maar mezelf van de bank gesleept en een klein rondje gelopen en ik zit nu met een ijsje op de bank :heart_eyes:

2 likes

Ik heb zooo’n drukke week gehad. Maar voor vandaag ben ik klaar dus heb de wijn opengetrokken en zit nu in de zon op mijn balkon. Zo nog cadeautjes kopen voor zwangere vrienden dus als de wijn lekker meewerkt krijgen ze veel te dure cadeaus :joy:

3 likes

Ik heb net samen met een vriendin een doos vol cinnabuns besteld om op de 1e dag van het zwangerschapsverlof van een vriendin te laten bezorgen. Ben vet jaloers ik wil ze ook. Maar doe het niet.

17 likes

Het is mooi weer dus uiteraard zijn alle sportvliegtuigjes aan het rondvliegen, maar sommige van die dingen klinken echt als vliegende grasmaaiers, zo luid!

2 likes

Die ga ik onthouden. Ik ga sowieso streven naar de prijs van ‘beste niet-verwante tante’

2 likes

Ja ik stelde eigenlijk bloemen voor. M’n vriendin kwam toen met brownies. En toen bedacht ik de cinnabuns van Massa en zo geschiedde. Ik heb nog een kortingscode:
Connabonlove via Cinnabon . nl

4 likes

Geen idee wanneer de verlofdatum is daar moet deze tante nog even aan werken. Maar voorlopig nog niet! Tegen die tijd is er vast een andere kortingscode :grimacing:

1 like

Haha vast!

Jaaa ik kan volgende week gratis een vriezer ophalen. Omg pizza’s en ijsjes op voorraad in vervolg. :heart_eyes:

11 likes

Mijn wens is eindelijk uitgekomen. Na bij al mijn neefjes en nichtjes tevergeefs gehoopt te hebben de ze naar mij werden vernoemd, heeft mijn beste vriendin haar nieuwe kitten naar mij vernoemd <3 <3 <3

46 likes

Ik heb ein-de-lijk na deze hele week zwoegen de laatste zin opgeschreven in m’n eindopdracht en nu ga ik hem opslaan, even pauze nemen, nog één keer naar kijken, inleveren en een glas whisky voor mezelf inschenken.

22 likes