Als je het ijs laat smelten is het echt minimaal. Ik drink normaal ook niet door de heftige alcoholsmaak dat overal in zit. Eet zelfs geen tiramisu met alcohol erin.
Het is trouwens zeg maar room achtig met een amaretto smaak.
Als je het ijs laat smelten is het echt minimaal. Ik drink normaal ook niet door de heftige alcoholsmaak dat overal in zit. Eet zelfs geen tiramisu met alcohol erin.
Het is trouwens zeg maar room achtig met een amaretto smaak.
Ik kreeg van de week ook 2 paar vage berichten. Had gereageerd op een winactie van Linda om 2 vibo’s te winnen. Waaronder de Satisfyer en daar ben ik de oplader van kwijt. Dus ik er onder gezet ‘haha komt goed uit want ben de oplader kwijt’
Nah direct 2 dm’s van mannen hoe ik in godsnaam mijn oplader kwijt was geraakt. Omdat ik die in mijn (stekker)doos heb gestopt nou goed.
Goed verhaal maar kwam erop door je 18 teken. BEN JE 18 PLUS
SELINA JE ID
En wat smerig zeg dat mannen dan die comments gaan doorspitten en gaan reageren.
En fuck die specifieke oplader van dat ding ook. Wie verzint zoiets
Ja deze had ik laatst ook gehaald, die fles was vrij snel leeg
Hahaha ja de onze is volgens mij ook al bijna op. zo raar, terwijl de enige alcohol dat normaal binnenkrijg nipjes van mijn vriend zijn amaretto sour 1 keer per 2 maanden ofzo.
Oeh mn tweejarige forumjubileum
In 2020 mogen we wel vibo’s zonder opladers/batterijen verwachten
De uitvinder daarvan verdient de Nobelprijs. In the heat of the moment zijn die krengen altijd leeg
zolang het geen kwaad kan en het je helpt, kun je het best pakken. Daarna lekker slapen en morgen ziet de dag er hopelijk weer beter uit
Misschien vinden ze ons ook wel via elkaar dan. Want denk dat veel van die neppe accounts juist accounts van echte mensen zoeken om somehow geld aan te verdienen
Knuffel en hopelijk is je dag morgen beter!
Gefeliciteerd alle leden van het eerste uur met jullie tweejarig jubileum! Started from the bottom toen iedereen ons shady vond and now we’re here
Ik ben ook lid van het eerste uur maar niet met dit account, ik wil ook taart
Ik krijg steeds van die volgers die Mikewilliams248 of Micheal_muller ofzo van die random amerikaanse namen die dan of arts of iets anders zijn waar ze veel geld mee verdienen. En ze vragen altijd in krakkemikkig engels of ik getrouwd ben.
Ik denk dat het 1 en de zelfde prins is die na al die jaren nog niet door heeft dat ik oude amerikaanse mannen gewoon niet aantrekkelijk vind
Ik dacht ook huh waarom heb ik geen taart… ohja shit hahaha
YESSSSSS
williams van 90 days fiance exposeddd
Yes alweer bijna tijd voor boer zoekt vrouw