Wat je even kwijt wil #37

Vandaag heb ik al 14 Volg verzoeken gekregen op insta van die vage accounts, met maar drie volgers. Normaal heb ik dit dus noooiit. Hoe zou dit komen?

2 likes

Ik heb dit sinds 3 maand en weet t ook echt totaal niet. Volg ook geen rare accounts volgens mij

1 like

Ik heb het de laatste paar weken ook echt constant, echt irritant. Ook geen idee waar het vandaan komt ineens.

De enige grote accounts die ik volg zijn dumper en nos. Verder alleen vrienden, dus daar zou het ook niet echt aan kunnen liggen. Ben recent ook niemand anders gaan volgen.

1 like

Reageer je wel eens op openbare profielen? Zo krijg ik wel eens vage mensen die me willen volgen.

Dat dus ook niet. Doe dat soort dingen juist al niet om dit soort dingen te voorkomen.

Het is niet dat ik het heel erg vind, ik verwijder alle verzoeken gewoon, maar vind het zo opmerkelijk dat ik het nooit heb en nu ineens zoveel.

Ja echt weken? Er is in het zwanger-/ moedergedeelte van het forum afgelopen week een flinke uitwisseling van instagram accounts geweest en sindsdien hebben meerdere forummers daar ook deze verzoeken, dus wij dachten dat het te maken had met de vele nieuwe volgers in korte tijd.

Ik snapte nooit dat mensen zoveel alcohol drinken. Nu heb ik na bijna 30 jaar een drankje ontdekt dat ik lus. Heb afgelopen week 4/7 dagen een half glas (dat weer wel) gedronken en nu weer. Omdat ik het lekker vind en omdat ik er beter mee in slaap val. Daar doe ik het vanavond voor.

Ok, ik ben even euforisch van mijn eigen succesful adultness en huisvlijt.

Ik heb een paar jaar geleden in Italiƫ de perfecte spijkerbroek gekocht. Hij heeft best wel wat van die slijtplekken en na een seizoen dragen waren alle slijtplekken open (zo perfect was 'ie dus ook niet, maar het model wel). Het zijn bepaald geen kleine plekken en ze zitten op onhandige plekken zoals mijn bovenbenen. Lang verhaal kort: ik kon die broek niet meer aan.

Ik heb wel nog eens een soortgelijk model (dacht ik) gekocht, maar in de praktijk staat 'ie helemaal niet mooi en voel ik me er niet lekker in. Ik had er ook al aan gedacht om met naald en draad aan de gang te gaan en die gaten dicht te maken, maar ik ben met naald en draad als een kleuter met een prikpen. Beter maar van niet dus. En al die tijd lag die broek daar maar. Te perfect om weg te gooien.

En nu heb ik strijkband (waar je gordijnen mee kunt omzomen) gebruikt en een andere versleten spijkerbroek met ongeveer dezelfde wassing. Ik heb gewoon uit de versleten spijkerbroek stukken geknipt en die met strijkband aan de binnenkant achter de open slijtplekken gedaan. En het resultaat is fantastisch! Ik kan de broek weer aan, het ziet er prima uit, omdat al die witte draadjes van de slijtplekken er gewoon nog hangen. Ik ben alleen nog benieuwd hoe de broek in de wasmachine houdt.

15 likes

Kan ook zijn dat die nep accounts tussen volgers van andere gaan zoeken en dat er daarom steeds forummers worden toegevoegd.
Ik heb er nu ook meer last van dan normaal.

1 like

En welk drankje is het ?

Met heel veel ijs. Lijkt een beetje alsof ik slagroom aan het drinken ben.

12 likes

Ik had vandaag voor het eerst in lang mijn standaardensemble van hoodie en yogapants verwisseld voor normale kleren, make-up op gedaan en talkpoeder in mā€™n haar (wassen was nog echt ff een te grote drempel) en dat allemaal on the occasion of dat ik bloempotten moest kopen. Maar ik had meteen allemaal sjans wow jeetje precoronatimes had ik dat nooit hoor als ik er zo uitzag, maar I guess dat ieders standaarden drastisch zijn verlaagd. Wow check die chick heeft haar haar getalkpoederd en een spijkerbroek aan :eek: :heart_eyes: :cool: Dus iedereen die een egoboost nodig heeft ga bloempotten kopen met mascara op en een spijkerbroek. Ik kan er weer weken tegenaan.

54 likes

Ik heb hier ooit verteld dat ik graag dingen zoals maandverband op mijn mond plak en dat dus ook eens bij een client gedaan had. Lekker beschamend maar vanavond heb ik een nieuw dieptepunt bereikt. Mijn moeder wordt morgen 60 dus heb ik haar huis versierd met ballonnen maar kwam handen te kort en heb ik duck tape op mijn mond geplakt zoals je plakband aan de rand van de tafel plakt en dat heb ik iets te snel verwijderd. Nu is mijn lip ontveld :ok_hand:

9 likes

Ik had vanavond een baalavond (of eigenlijk de hele dag) dat ik voorlopig niet op vakantie kan dus heb vanavond een modeshow voor mezelf gehouden in alle zomeroutfits die ik nog had :ok_hand: heb een cocktail erbij gemaakt en ik kan weer even vooruit hoor!

Ik ben zo blij dat ik mezelf kan opvrolijken en daar (meestal) geen anderen voor nodig heb :blush: #blessed #humblebragjaikweethetmaarikmoethetevenkwijt

40 likes

Heeft dit hele heftige alcoholsmaak? Dat het brandt in je keel? Dat vind ik niet lekker maar slagroom drinken klinkt hemels

Ik volg niemand van het forum en ook niemand van het forum mij (voor zover ik weet iig), en heb er ook last van, dus denk niet dat het met het forum te maken heeft.

2 likes

ā€œ1,75 m, want blijkbaar is dat belangrijkā€

En een foto van jou met een vis natuurlijk. Of wat dacht je van een kekke set reviews met Barack Obama en Doutzen Kroes?

4 likes

Ik heb dit ook!! Van die :underage: wijven

3 likes

Ik heb ook veel vage accounts die volgaanvragen doen de laatste tijd. Degenen die daar achter zitten vervelen zich ook denk ik