Hahahah Williams wouldn’t do that to me!! Echt een heerlijke show. Dat verhaal van David en ‘Lana’ is ook mooi.
Wauw, tijd gaat snel, en ik dacht twee jaar geleden dat het na EGF binnen een paar weken zou leeglopen op een ander forum. Gelukkig niettt
Hahahahaha ik had juist Marco Borsato in gedachten
Wooow huh ik denk dat ik nu pas weet wie jij bent
8 uur World of Warcraft later… dit is best wel leuk haha. Ik voel me net zo’n boomer die er achter komt dat WhatsApp bestaat. Ik ga dit echt veel vaker doen :’)
Dit ben ik 100%
Zou het oprecht erger vinden dat die mannen lelijk zijn dan het verbreken van de Corona regels.
Shadiness still going strong
Ik ben zooo dro ken en verdrugst en drue keer raden wie er morgen mag werken
Jaaaa joejoe
meid ben je je oplader kwijt?? ik denk dat een vriendin van mij er twee heeft liggen, ik vraag haar gerust of dat echt zo is en je de andere oplader mag hebben #womensupportingwomen
ik ben net voor het eerst in anderhalve maand enigszins lam naar huis gestrompeld en WAT een fantastische ervaring was dat. ik kan het iedereen aanraden, 10/10, 100% de moeite waard, zwaar aangeschoten raken in een sociale situatie, het is fantastisch
Ik heb me net enorm pijn gedaan bij het tillen van een bewoner (ergonomisch werken, wat?) heb echt het gevoel alsof mijn arm eraf valt . Hoe moet ik nu straks mijn kind tillen…
Zo leuk die taartjes. Gefeliciteerd met ons
Ik vond laatst met opruimen het kaartje terug dat in mijn EGF Secret Goodbye pakketje zat. Zo leuk om terug te lezen (en toevallig dat ik hem precies 2 jaar later weer tegen kwam!).
Het ene konijn helpt met behang eraf slopen
Ze is vroeg vandaag.
Ojaaaa ik zat hier eerst ook onder m’n EGF naam
Moest ff denken.
@Bromponny oooh kijk het bestaat nog hahaha.
Wow kan amper bevatten dat ik hier alweer 2 jaar zit.
Je moet ook niet op je hakken de hond uitlaten he… of ben je een van je sloffen kwijt?
Wat doen jullie dit jaar met Moederdag?
Normaal zou ik langsgaan en zouden we een leuke activiteit met het gezin cadeau geven, maar dat kan natuurlijk niet nu. Ik zou eventueel een leuk uitje () kunnen geven als tegoedbon en dat we het dan later een keer doen, maar dat vind ik niet zo leuk omdat we geen idee hebben wanneer dat weer kan, misschien duurt het nog wel 1,5 jaar… Een thuisbezorgd diner, lunch en mooie bloemen hebben we laatst ook al gegeven met verjaardagen.
Heeft iemand nog een origineel en leuk idee misschien?
Ik heb een badspullen pakket opgestuurd met een cadeautje erbij van onze dochter. Mijn moeder heeft een eigen bloemenwinkel dus bloemen vallen af en ze heeft het nu juist erg druk dus bruisballen etc komen dan wel goed uit haha. Ik weet t ook nooit
Niet echt origineel maar ik laat bloemen en een ander cadeau bezorgen. En we gaan met het gezin Skypen denk ik
Volgende week, 10 mei