Vorig jaar zat ik nu in New York
Hahaha zolang het bij tintelen blijft en geen dikke keel krijg dan overleef ik het wel!
ik ben vandaag op straat gevallen omdat ik naar een hond keek die blafte en toen een richeltje miste
mn enkel is ongeveer 20 keer dubbel geklapt voor ik op de grond lag, het zag er precies zo uit:
en nu doet het zeer en kan ik mn stappendoel niet halen
Ik ook die afgelaste festivals kan ik nog wel hebben maar omdat clubs kleinschaliger zijn heb ik toch een beetje hoop dat dat niet nog 4 maanden duurt
Die eerste keer weer dat soort dingen doen wordt echt fantastisch, ik kijk ook heel erg uit naar een slenter-uitje naar de Intratuin met m’n ouders
Je moet dit reposten op instagram anders geloven mensen je niet
Net gedaan hahaahah.
Al zit ik de eerste dag de heletijd over de reis te lullen dat is jammer…
Leuk hoor dat dwangmatige verzamelen van mij. Ik heb zes nieuwe Yankee Candle kaarsen staan.
Ik heb de laatste 4 of 5 maanden dat ik ongeveer een week voordat ik ongesteld moet worden 1 of 2 dagen al bloed verlies. Niet super veel zoals bij ongesteldheid, maar wel dat ik een tampon in moet voor een dag. Ik heb geen kramp dan, dat begint dan pas als ik echt ongesteld word. Omdat ik dit eerst nooit had en het nu standaard lijkt te worden vind ik toch gek. Hebben meer dit of moet ik het toch een keer aan de dokter vragen?
Ik ook ik kijk nu ook een live stream van een dj en heb zo’n zin om uit te gaan!
Ik heb daar al een spoiler van gezien volgens mij, maximaal irritainment
Mijn ouders zijn vandaag 45 jaar samen, ze zouden eerst een feest vieren, toen dat niet doorging hadden ze bedacht met alle kinderen naar hotel te gaan, maar toen dat ook niet door ging (zij zijn wel gegaan trouwens) hebben wij als kinderen een alternatief bedacht.
Mijn broer heeft high tea gebracht en met ze gegeten, mijn zus het avondeten verzorgd en ik ga straks een borrel in de tuin langsbrengen.
Edit: ik had het nog niet gepost dus ik vul even aan. Mijn ouders waren er heel blij mee, we hebben op het terras gezeten en echt weer goed gepraat :), ook over mn partnerschap en mn vader wees me erop dat we het officiële deel echt niet uit mogen stellen meer want stel er gebeurt wat. Ben echt blij dat ik zulke lieve ouders heb en dat ze zo dichtbij wonen dat ik ze zonder te reizen gewoon kan zien <3
Zoals die rave van laatst!
Ik irriteer me vooral aan hem. Ze zei dat ze zenuwachtig was en toen zei hij iets van “maar hoe kan dat nou want je bent een prachtige verschijning???”. Wat een onzin antwoord. Toen heb ik het snel afgezet
Nu wil ik dat ook weer die reputaion stadium tour ‘film’ ook
Brb, weer even huilen dat Werchter Boutique niet doorgaat
Omg ja! Met heel veel wijn, moeten we echt even gaan fixen
@floreales
Welke live set ben je aan het luisteren?
Harder dan ik hebben kan
M’n moeder vroeg vandaag ineens “zullen we dinsdag op de koffie komen?” Zo blij!! Ik kan zelf niet naar familie toe (ze wonen in een andere provincie en heb zelf geen auto) en ik vind het nu best moeilijk dat ik helemaal alleen woon, heb al bijna 2 maanden vrijwel niemand gezien
En het wordt dinsdag lekker zonnig dus we gaan chillen op de bankjes voor mn huis en ik ga morgen lemon bars maken dus die kunnen we dan opeten, hopelijk vinden ze dat lekker
Zo lief dat ze 2 uur gaan reizen voor een kopje koffie, ik word nu al emotioneel zowat, dat wordt nog wat als ze voor me staan en we niet kunnen knuffelen haha
Ik kan echt geen rode wijn drinken, heb al zeker 4 vlekken op mijn trui
Oh lol het is haar broer. Vroeg me al of wie die kakzeef was
Zout!