Wat je even kwijt wil #37

Hoe bedoel je? In principe klopte het adres natuurlijk gewoon. Maar die mensen hadden hun sushi vast al wel op in tussen tijd

Ja okĆ© het is overdreven om langs te gaan ā€œhee waarom neem je eten aan zonder dat je het besteld hebtā€
Hoe wisten ze dat er al betaald was? Ik probeer me nu voor te stellen hoe dat gesprek met de bezorger zou kunnen gaan.

ik vind het maar moeilijk te begrijpen dat alle winkels weer opengaan maar academisch onderwijs hoogstwaarschijnlijk tot 2021 enkel online blijft

1 like

Restaurant heeft toch bericht via thuisbezorgd gehad lijkt me, van de bestelling en dat het is betaald (had met ideal betaald). Maar vraag me ook af hoe mensen dat met een strak gezicht aan kunnen nemen.

Ben wel echt heeel blij dat het restaurant het alsnog bij mij heeft bezorgd!

Misschien dachten ze dat iemand dit als verassing voor ze had besteld. Laatst was hier ook iemand die per ongeluk een ontbijtbox oid had gekregen die voor iemand anders bleek. Misschien hebben ze zelfs wel gebeld naar het restaurant. Zou er niet gelijk vanuit gaan dat het asoā€™s zijn haha

Hahah nee hoop dat het goeie mensen zijn verder die blij waren met hun sushi :sweat_smile:

1 like

Waar komt dit nieuws vandaan? Of heb ik dit gewoon gemist?

Prioriteiten! Dat collegegeld is al betaald, daar hebben wij van de economie niks meer aan.

5 likes

Hahaha welke stappen stelt hij voor? Ik ben overal voor in

Ik ben echt niet vies van dingen, bloed, wonden, overgeef, i dont care, maar doucheputjes zijn echt mijn nachtmerrie. Mijn vriend is nu dat ding onder de wasbak aan het schoonmaken omdat hij niet meer goed doorliep en ik moest hem iets brengen en ging echt over mijn nek van de geur en hoeveelheid haar (van mij) wat eruit kwam. Zo ranzig.

5 likes

en kans lijkt me klein dat het op andere universiteiten anders gaat

1 like

Heb ik gofferdomme een allergische reactie op kiwi?! Hele bek tintelt, help?!

1 like

Bij mij houdt het vaak ongeveer 20 minuten aan en trekt het weer weg. Anders een hooikoorts pilletje erin.

Ik heb net (eindelijk) Miss Americana gekeken en nu wil ik alleen nog maar Taylor Swift muziek luisteren en dansen de hele avond

4 likes

Pfff wat is de periode rond 4 mei toch altijd kut op tv. Alleen maar van die tering saaie 2e wereldoorlogfilms

4 likes

Het is nu al wel meer dan 20 minā€¦ helaas geen hooikoorts tabletten.

Hmm, gek idee! Ik begin daar waarschijnlijk in sept. Ach, scheelt wel reiskosten :money_with_wings:

1 like

Oh dat is wel kut. Ik ben er nog nooit dood aan gegaan, terwijl ik echt wel een keer heb getwijfeld om naar de eerste hulp te gaan na het eten van jackfruit toen mijn keel en lippen echt mega opzwelden. Misschien is dit een geruststelling haha?

scheelt zekeršŸ˜‚ en bij mij vangen ze het tot nu toe heel goed online op vind ik!

1 like

https://blogs.unimelb.edu.au/sciencecommunication/2012/10/07/the-flesh-eating-pineapple/

volgens mij geldt dit ook voor kiwi

Pineapple is the only known source in nature of the enzyme Bromelain. Bromelain actually digest proteinsā€¦ so when you eat pineapple. Itā€™s essentially eating you back! But donā€™t worry, once you swallow the pineapple the acids in your stomach destroy the enzymes.

o nee niet, maar toch een grappig feitje