Vandaag voor het eerst sushi besteld en online stond overal dat 15 stuks p.p. meer dan voldoende zou moeten zijn. Het was echt lekker maar zit nu dus met zo een restje honger nog op de bank
Dit is echt zo wholesome!
Sowieso ook de hele tweede laag van FF, onze partners die allemaal dingen van het forum meekrijgen. Toen mân vriend gister thuiskwam van zân werk vroeg hij nog voordat zân jas aan de kapstok hing of er nog iemand iets van Royce en Annic had gehoord
Als we nadenken over een grote aankoop of iets zegt hij ook altijd dat ik even tips moet vragen op het forum, heerlijk.
Verplicht bij schoonouders eten, we zijn er 5x onderuit gekomen tot vandaagâŠ
Moet ze nu nog beginnen met koken ik val om.
Oh nee dat is zo kut, beter te veel dan te weinig = volgende dag sushi als lunch
Ik vind 15 ook weinig ja, ik bestel meestal 20 stuks inside out, 9 makis, handroll, paar nigiriâs en sashimi, zoiets
Kan je niet gewoon nog een keer bestellen? Het is nog niet eens half 8!
Net patat besteld Maar de volgende keer nemen we zeker wat meer ja!
Hij vraagt nu of je nog wat terugzegt @Banananana. Ik zei dat ie een like had gekregen en hij vraagt zich af of jullie nog verdere stappen moeten ondernemen in jullie vriendschap.
Er zat net een goldcard bij mijn pizzabestelling. Forever korting
Ooit komt de dag dat een van ons een nieuwe partner vertelt over het forum en als antwoord krijgt: ohja mijn ex zit daar ook op
Ik weet niks leuks voor in mijn Insta bio
Mama van djaylano.
Of eh Wifey.
Zit je nou de naam van mijn zoon te dissen?!?
Ja dat is eigenlijk wel mijn droom ja jeetje
Het wordt hem even teveel allemaal. âIk weet het ook niet. Ik ben geen vriendschapsgoeroe. Ik doe gewoon lomp online.â Dus gewoon beetje lomp doen online en dan komt het wel goed denk ik. Dit forum is een goed begin denk ik.
Ik heb net onbekende mensen voor hun gratis sushi bezorgd
Nou bleek de site van thuisbezorgd een adres in de buurt te hebben gepakt en daar is het gewoon afgeleverd.
Maar gelukkig wilde het restaurant ook nog zonder extra kosten op mijn adres bezorgen
Haha en die mensen hebben het ook gewoon aangenomen? Zou ik ook doen btw
Ik heb echt zoveel zin om uit te gaan
Wow ja vreselijk ik ga mijn vriend dadelijk eens vragen
Ja Ik heb er net een poll van gemaakt in âstel je persoonlijke vraagâ hahah. Ik heb zelf ook een keer bezorger aan deur gehad, maar zonder bij na te denken zei ik wel meteen dat ik niks had besteld
Ze weten toch welk nummer het verkeerd afgeleverd is?
Ik oook! Had al tijd een feestje gepland staan en toen ging alles net in met de evenementen. En vanaf vorige zomer wilde ik al zooo graag dit jaar weer naar festival waar ik toen heen was, geld voor opzij gezet en nu kan dat niet