Weet je het is niet eens een verrassing meer voor me dat dit soort dingen mis gaan bij mij
Hahaha ik ben een week of 2 begonnen maar geen opbouwen nodig gehad! Wel even pijn aan mijn kuiten de eerste keer maar goed stretchen helpt wel. Het lijkt me wel chill om even voor het ontbijt een km of 5 hard te lopen, dag goed beginnen ofzo. Maar hoe is hardlopen op een lege maag?
Het is fijn als het zo blijft, maar juich niet te vroeg en pak het rustig aan. Voordat je het weet heb je toch een blessure of overbelasting te pakken. Nuchter lopen kan prima, zeker bij kortere afstanden (vind ik dan).
Ik weet niet of ik het goed heb opgemeten maar ik denk een maat 55 (ik ben 1,76 en voor mij is het een goede hoogte in ieder geval) maar ik ben er nog niet uit of hij daadwerkelijk weg gaat hahah
Ohja, jij bent best sportief toch? Veel in de sportschool? Hmmm, ik ben altijd voorzichtig geweest met mijn kuiten omdat ik in het begin last had van shinsplints, vandaar! Maar lekker! Ik vind hardlopen op een lege maag heerlijk, dan loop ik vaak makkelijker. Loop geen toptijden in nuchtere trainingen maar doorgaans wel veel chiller.
Zo leuk! Van mijn werk kreeg ik ook wat opgestuurd om ons een steuntje in de rug te geven in deze tijd. Een springtouw, met bedrijfslogo…
Je spieren en conditie hebben misschien geen opbouw nodig, maar je gewrichten wel. Rustig opbouwen qua kms en tempo’s
Groetjes iemand die ook altijd te hard en te veel gaat en dan weer daar een pijntje heeft en dan weer daar.
Oh en nuchter nooit gerend. Ik word al wakker met honger dus eet zelf minstens een banaan of gewoon 2 boterhammen
Ze vroeg toch alleen of ze 's ochtends moest gaan rennen, voor het ontbijt…
Holy shit ik heb gewoon al dagen twee enorme onderhuidse puisten (met 4 pukkels erin), zó pijnlijk. Ben er nu al een paar dagen afgebleven maar ik kan het niet meer. Ze zijn HUGE. Er moet geknepen worden vanavond
@Lort @GroenTakje @ellegirltalk ik loop maar 2x per week en alleen als mn enkels/benen zich goedvoelen. Ik merkte in de eerste week wel pijn en ik geef ook toe dat ik daar niet naar geluisterd heb en gewoon met pijnlijke voeten/enkels/benen ben gaan hardlopen, maar ik heb ervan geleerd. Ik sport al een jaar of 2 ook bijna dagelijks met als warmup hardlopen op zo’n loopband, dus ik hoop dat dat een beetje helpt in het beschermen van mn gewrichten! Dank voor de (denk ik) zorgen in elk geval, en @GroenTakje heeft me overtuigd om morgen eerder op te staan.
Ik voel me gewoon nu al volwassen en succesvol met dit plan
Ik ga mezelf zo heerlijk volvreten met pannenkoeken. Echt m’n lievelingseten
Zit er zelf ook vol van nu! Hmmmm
Pizzapannenkoeken met pizzasaus salami in kaas . Jummmmmmmmm
Ben echt nét thuis van mijn werk en ik ben kapot.Dus ik ga lekker pizza bestellen zometeen (oh ja en gekruide patatjes <3).Ben al drie weken bezig met mijn voorraadkast en koelkast/vriezer leeg te eten dus ik verdien dit gewoon.Heb alleen verse groenten en fruit gekocht.Echt zo’n zin in,kan de pizza al bijna proeven
Mag ik heel even zeuren?
Ik heb 1 dag de tijd (vandaag) om 35 pagina’s te redigeren/herschrijven. Ik ben al vanaf 9 uur vanochtend bezig. Ondertussen heb ik een baby die niet wil slapen en moet ik om de 4 uur kolven.
Dit is toch geen doen zo!
Oké, ik ga weer aan de slag.
Heeft iemand nog tips voor een afhaal brunch/ontbijt met Pasen in Den Haag? Wat ik zo op Google vind is bijna allemaal al uitverkocht
Ik sta nu dus gewoon buiten in de rij voor de supermarkt.
Leuk! Mijn ouders kregen een pakket thuisgestuurd met allemaal lekker dingen (en mijn vader een kleurplaat ). Echt leuk als werkgevers zoiets doen.
Stond net bijna met de afwasborstel in het eten te roeren, gelukkig kwam ik er op tijd achter
Ik vind die workouts van f4f toch eigenlijk geen hol aan. Ging een bootylesje doen van gister, sta ik ongever 25 min te squatten. Ja vriend, dat kan ik zelf ook bedenken, kom ff met wat origineels
Ik ben een artikel aan het schrijven en wilde als bron die webshop van dat pink gellac hebben, maar ze reageren niet op mn mails