Wat je even kwijt wil #36

Heb mijn haar 10000 keer gewassen en ben nu weer soort van blond

3 likes

Hahah wat gebeurt hier? Er komt net een Ben&Jerry’s reclame voorbij op tv dus ik zeg voor de gein tegen m’n vriend: “Shit nu heb ik zin in Ben&Jerry’s, wil je even naar de Ap om het te kopen?” En hij zei ja en is nu serieus naar de supermarkt!!

42 likes

Mijn buurvrouw is keihard (met visite) buiten piratenmuziek aan het zingen. Wie komt me redden?

2 likes

Als ik het goed hoor waren ze net dit aan het zingen: https://www.songteksten.nl/songteksten/365005/lenie-gerrits/de-rolleman.htm

(Echt terwijl ik typ is het liedje net afgelopen)

1 like

Iemand die ik ken zit helemaal in een essential oils MLM, en ik vind het zo fascinerend. Ook om te zien welke mensen dat dan nog meer doen. Allemaal zweverige types die mediteren tegen corona.

4 likes

Ben jij weer een beetje de oude?

Jongens klagen hier helpt. :rofl: Visite gaat naar huis, het is rustig. YEAH

Ik weet niet waarom maar ik had gelijk piet piraat in mijn hoofd :joy:

1 like

Ik trek dat niet zo zonder te eten. Ik moet toch wel iets gegeten hebben voordat ik ga hardlopen, al is het maar een stukje ontbijtkoek of banaan. Misschien zit het ook wel in m’n hoofd.

Er is trouwens ook een hardloop topic, mocht je dat leuk vinden.

1 like

Wie van KitKat houdt… kijk nu rtlZ

@MissMarple Ik wilde nog reageren op je reactie over de zwemmende kinderen maar het vorige topic was al gesloten.Maar echt waarom???
Zo typisch Nederlands ook weer :joy: Maar ik ben dan ook team lange broek ook al is het 30 graden.
Valt vast ook iets over te zeggen haha #melkflessen

1 like

Ja ik dus ook :speak_no_evil: Heb ook gewoon die hele video gekeken, maar echt bizar dat mensen daar dan gewoon maar liggen. Wel in het kader van onderzoek maar toch, het idee alleen al voor je nabestaanden, best heftig.

Biecht: ik kijk wel The Passion en ik hoop stiekem op een herhaling van Jeroen van Koningsbrugge met Wit Licht.

1 like

Ik ben begonnen aan afl 1 van seizoen 1 dream school. Eerst les is van Inez Weski en die kinders snappen er niks van en het is zo grappig, die ‘docenten’ hebben vaak zo weinig feeling met de doelgroep. Eentje zegt ‘mn hoofd crashte’ hahah

En ze spreekt ze met u aan haha zo awkward maar wel echt leuk

3 likes

Ik ook!! Ik wilde het niet kijken maar ben bij mn ouders en het staat gewoon aan, maar ik snap er niks van

Ja ze doen het gewoon met herhalingen van eerdere jaren, dus telkens een andere Jezus etc.

Ik weet niet waar ik dit moet posten, maar voor wie naar The Passion kijkt.
Heeft Johnny iets aan z’n ogen laten doen?? of komt het door het licht.

Heeft echt een hele frisse blik.

Ik let ff niet op, maar wat is Danny de Munck toch een belabberde zanger he? En dat accent, nog nooit iemand zo lelek horen praten.

4 likes

Ja hahaha :joy:
Beter houdt hij het bij Ciske.

1 like

Ja geen idee, het water is ook maar 10 graden?? Ik vind het maar idioot :joy:

----------‐-------------------
Ik heb echt een enorme girlcrush op dr. Eboni van My feet are killing me. Ik vind haar zo mooi!