Wat je even kwijt wil #36

Slaap er nog een nachtje over?

2 likes

Ik ben verdrietig… mag de lasagnette van de jumbo niet meer.
:sob:

Je kan 'm wellicht hiet ook in het verkoop of wielrentopic zetten?

1 like

Ja heb ik ooit wel een keer gedaan, maar was wel afgelopen winter HAHA. Zal ‘m in t verkooptopic nog wel een keertje plaatsen ook!

1 like

Oh en ik zit weer zo heerlijk in de zon op het balkon met een biertje en een luisterboek en mijn ‘shoarma’ van paddestoelen staat al de hele middag te marineren en ruikt zo lekker hmmm. En vanavond ga ik spelletjes spelen met vrienden en ja life is good. Ik zou dat hele coronading bijna even vergeten.

11 likes

Zal ik morgenochtend proberen om voor het ontbijt een rondje te gaan hardlopen? Mensen vinden dat meestal fijn toch? Of heb ik dit gedroomd, het klinkt namelijk ook al hel

1 like

Heb je een recept van je “shoarma”? Klinkt goed!

Na een mislukte digitale borrel ben ik in mijn eentje een fles rode wijn soldaat aan het maken. Hou niet van alleen drinken, maar vind dit eigenlijk zoooo chill. :wine_glass::joy:

Ja deze

Met dank aan @Banananana die hier laatst over postte.

3 likes

Hahah dat dacht ik al! Omggg lekker. Ik moet hem ook echt even op deze echte manier maken. Mijn slappe aftreksel was al zo lekker.

2 likes

kan ik dit ook als ik geen skewer heb

Gadver, werken is echt niet leuk vandaag. Het is de drukste dag sinds de coronacrisis, mensen snappen nog steeds niet dat ze mandjes mee moeten, houden lang niet allemaal 1.5 afstand en sommigen kruipen bijna over elkaar heen. Wat ben ik blij als het 20u is

Ik heb het gewoon in een ovenschaal gemaakt

1 like

Ik hoop het want die heb ik ook niet :joy: Nee maar tuurlijk hoor, ik pleur het gewoon los in de oven ipv aan zo’n stokkie. Omg volgens mij wordt het zo lekker, kan wel janken

2 likes

Heb je granaatappelmolasse? Dat gaf wel die extra saus aan het hele zaakje :yum:

Ja hoor :disappointed_relieved::disappointed_relieved: koop ik voor 50 euro een toner bij de kapper ‘om mijn blonde haar een opfrisser te geven’ is mn haar bruin geworden. Hoe afschuwelijk is dit dan.

Ook nog rattenstaart bruin

GVD NEE

Ja heb ik! Ik ga voor de full experience, minus de skewer dan.

1 like

I am a dwarf, maat 48 HAHA

Dit is ook heerlijk haha! Begin je dan net met hardlopen? Bouw dan eerst heel rustig op met afwisselend hardlopen en wandelen want a) je houdt het langer vol en b) je blesseert niets :biggrin: