Wat je even kwijt wil #36

Ik mag nu geen tijdschrift lezen want dan kan zij haar Bobo niet lezen. Ik mocht niet met de ballon gooien want ik deed het verkeerd. Ik moest met haar met de ballon gooien. Ik mag geen Bobo lezen. Ik moet haar doekje pakken. Ik mag niet weg gaan. Ik mag niet hier blijven.

:mad:

1 like

Haha dat moment als je voorin zit en je een paar seconden over die rand hangt. Toen dacht ik bij mezelf; ja, dit is wel echt een van mijn mindere ideeën.

13 likes

Ja lukt idd wel, maar zelfs op het netwerk vd uni is niet altijd alles beschikbaar.

juist… waar zit die uit knop? kleine kleine… grrrr

Ja godverdomme het blijkt niet eens roze te zijn geweest maar een soort oranje blond, en precies mn eigen haarkleur. Wat een teleurstelling

Haha wow ik ging echt zo onvoorbereid in die achtbaan, ik wist dat ook niet, dat je daar bleef hangen. Dus ik dacht drie seconde: oke hij hangt vast en nu ga ik dood. En toen hop die stoom in en terwijl ik aan het bijkomen was van dat angstige moment ging de rit verder en klaar. Hij duurt zo fucking kort ook hahahaha ik was eigenlijk nog niet bijgekomen van die rand toen ik alweer uitgestapt was. Heb ook niets van die twee schroeven of hoe het heet gemerkt.

2 likes

Ik zou het meteen opgeven als ik deze mail zou krijgen :weary:

1 like

Wow er viel net gewoon een mega kraai bijna bovenop me. Ik was in de tuin iets aan het boren, ineens allemaal kabaal en vervolgens zie ik die kraai op een paar centimeter naast me vallen. Blijkbaar had ie ruzie met zijn maten want die kwamen achter hem aan en gingen vervolgens dreigend op hem in vliegen dus die heb ik maar weggejaagd en na even te bekomen is de kraai inmiddels ook weggevlogen. Hoop dat ze hem nu met rust laten. Vond het echt zielig ookal gilde ik zo hard van de schrik dat ze me waarschijnlijk een straat verder nog hebben gehoord :speak_no_evil:

5 likes

Er werd ineens aangebeld dat er een pakketje voor me was, had echt geen idee wat want ik verwachtte niks. Heeft m’n nicht een pakketje opgestuurd met een paasontbijtje en fotos van m’n hele familie op stokjes omdat ik alleen in m’n studio ben met Pasen haha ik huil zo hard dit is zo lief er liggen hier echt allemaal hoofden van familieleden op stokjes voor me omg :heart::sob:

99 likes

Oooh te lief!

1 like

Omg. Ik kom net een filmpje tegen op instagram van iemand die avocado’s staat te sorteren in een fabriek, een avocado pakt en hem doorsnijdt en ik denk jezus wat een grote misvormde pit? Blijkt het gewoon een bol coke te zijn. Dussss allemaal ogen open voor verdwaalde avocado’s in de bosjes!

23 likes

Het is nu al 24 graden in huis. Met het raam open en de balkondeur een stukje. De zonneschermen niet omlaag gedaan dus dat zou nog wel kunnen helpen. Maar lord have mercy als het deze zomer weer 40 graden wordt.

Alle chocolade is ook nu al zacht

Yes verlengd weekend! Deze week ging zo traag voorbij.

5 likes

Ik krijg eindelijk weer een inkomen deze maand na 4 maanden zonder, het voelt opeens echt als een megaluxe om weer geld op mijn rekening te krijgen ipv dat ik hem alleen maar zie leeglopen. Ik waardeer het meteen weer tien keer zo hard om werk te hebben. Maar goed nu to the point welk cadeau ga ik voor mezelf kopen hiervan naast een paar flessen wijn?

23 likes

Ik wil mijn wielrenfiets nog verkopen. Zou dat nu een beetje kunnen via MP? Heb eigenlijk niet echt zin om vreemden te zien maar wil wel geld XD en straks in het najaar is het een slecht seizoen om te verkopen want seizoen voorbij :woman_shrugging:

Ja mijn vriend heeft vorige week ook een wielrenfiets gekocht via mp en een vriendin van mij ook. Mijn vriend heeft betaald met een tikkie, dan kan je ook afstand houden!

Alle (buiten)sportdingen waar je vanaf wilt, zou ik nu verkopen.

Iemand postte vanmorgen hier dat iedere fiets waar ze op reageerde al verkocht was dus ik denk van wel :stuck_out_tongue:

Als diegene klein is en mij dan even een bericht stuurt HAHA. Ok dan ga ik ‘m morgen op MP zetten. :ok_hand:

Ik heb door dat gepraat over racefietsen ook mijn racefiets op marktplaats gegooid want ik gebruik hem nooit. Na een half uur willen drie mensen hem al kopen en nu twijfel ik of ik hem wel weg wil doen haha :hot_face: hij is bij nader inzien toch wel prachtig mooi en precies zo een vind ik natuurlijk nooit meer en misschien ga ik het racefietsen wel helemaal herontdekken nu??? :no_mouth: