‘The sun shall soon shine’ . Is echt een kutzinnetje om uit te speken. Vooral snel en achter elkaar. Rot op
Edit: het lukt me ineens nu wel en redelijk snel.
‘The sun shall soon shine’ . Is echt een kutzinnetje om uit te speken. Vooral snel en achter elkaar. Rot op
Edit: het lukt me ineens nu wel en redelijk snel.
Mijn arm doet wel beetje pijn na gisteren, laat de nieuwe tafel uit handen laten glippen en viel op/tegen mijn onderarm aan en dat ding weegt 35 kilo ofzo. Blauw lijkt mee te vallen (pols begint wel beetje blauw te worden) maar ieder hobbeltje op de fiets voelde ik echt zo goed tijdens het fietsen… auw.
Kunnen blauwe plekken ook nog na 24 uur komen? Want ik vind wel gek dat het bovenop mijn arm niet blauw is want daar doet meeste pijn. Ik ben ook wel handig bezig hoor deze week… Liep eerder deze week ook al vol tegen mijn tvkast aan dus heb ook paar dagen last gehad van mijn bovenbeen. :’)
Denk dat de tafel ook nog wel heel is… En anders pech haha ik moest hem inpakken want krijg een andere.
Hahahahaha ‘I will never jeopardize the beans’
pimpelpaars met een goud randje.
Holy shit! Ik heb gewoon een baan! Ze hebben me vandaag een aanbod gedaan ipv eerst een tweede gesprek te hebben en ik mag dinsdag al beginnen!! WHAAAAAA ik ben echt zó ontiegelijk blij nu!!!
Holy mn achternichtje is zo’n draak. Het gaat 2,5 uur goed en dan waag ik het haar te vragen haar troep even op te ruimen en dan is de beer los. Ik hoef haar niet op te voeden dus ik zou haar eigenlijk gewoon haar zin moeten geven maar ik kan zo slecht tegen verwende kinderen. Ik ga echt geen limo pakken voor een draak die haar jas van de trap gooit ipv opruimt ZOALS IK VRAAG
Had iemand hier laatst gepost dat je door Corona een site hebt waar je gratis bepaalde wetenschappelijke literatuur kan raadplegen?
Ik kan het even niet vinden, maar het zou een grote hulp voor me zijn want ik zou een paar boeken moeten raadplegen maar kan nu natuurlijk niet naar een bibi… en zeker al niet die van de Universiteit
Heb je je kaascroissant op opgegeten in het zicht en haar gezegd dat ze geen kruimel krijgt?
@Flopsyunicorn @Zemraluani @anon42392789 goede keuzes en ik had wel gehoopt op blauw maar het was blijkbaar roze. Het is nog nat dus geen idee hoe het eruit ziet, maar het pakte wel erg goed op mn voorhoofd (vergeten in te smeren met vaseline) dus ik heb in elk geval al de “verbrand in de zon look” ready voor deze zomer
Ik was op de hometrainer aan het fietsen, en ging echt helemaal kapot en was helemaal buiten adem. Komt mijn moeder naast me staan om even te kijken hoe het gaat, en gezellig te kletsen En dan ook nog verontwaardigd als ik zeg (oké sneer) dat ik daar te buiten adem voor ben #quarantaineirritaties
OMG op mezelf, want ik ben al hartstikke blij dat ik überhaupt de luxe heb om op een hometrainer te gaan maar ik kan dus écht niet sporten en praten tegelijk
Een vriend van mij heeft een vriendin en zij is 8 jaar jonger dan wij zijn. Nu heeft ze aangegeven dat ze niet mee gaat als we met z’n allen een weekend weg gaan, omdat ze geen zin heeft om met oude mensen opgescheept te zitten😅 thanks girl
Mijn directie stuurt: Houdt vol.
Houdt.
Vol.
Hahah oh dat soort koters zijn ernstig!! Wil fan graag 20 jaar in de tijd vooruitspringen om te zien of het dan nog van die kleine dictatortjes zijn.
Ik vroeg het een keer aan een dochtjertje van een vriendin haar jas op te hangen.
Nee jij doen
Nee dat kan je zelf
Staat ze met gestrekte arm en haar jas, nog een keer “nee jij doe “ en je dan strak aan blijven kijken en dan poef, handje open en jas op de grond en weglopen.
Oh wee als mijn dochter dat ooit bij iemand zou flikken!! Maar die is goed gedrild
Dat is meervoud! Wel beetje ouderwets
Haha. 2 vriendinnen van mij hebben beide een lange relatie (beide +6 jaar relatie) gehad met iemand van 8 jaar ouder toen zei zelf 16/17 waren. Iets van 16 en 24 vind ik wel een groot verschil en ik kan me wel voorstellen dat iemand zich dan minder op zn gemak voelt. Bij 1 vriendin kreeg haar vriend altijd de opmerking of hij haar niet al in bed moest leggen blabla. Ze vonden het zelf ook wel eens vervelend. Maar ik denk dat het ook heel erg aan de leeftijdsfase ligt. Ik weet natuurlijk niet de leeftijdsfases in jouw geval maar misschien dat ze zich dan een buitenstaander voelt? Nu heeft 1 van die vriendinnen al een kind met iemand die precies even oud is als haar ex nu is. Maar omdat ze beide in ongeveer dezelfde levensfase zitten merkt ze daar nu juist niks van.
Ben wel benieuwd wanneer dat weekend weg met zn allen al gepland staat btw.
Dit filmpje representeert mijn humeur van vandaag
Geen antwoord op je vraag, maar heeft je ub geen mogelijkheid om vanuit huis bij artikelen te kunnen?
Edit: meestal met je studenten log in. En ik weet niet welke uni, maar wellicht zit er hier iemand op dezelfde, die weet hoe dat bij jouw uni werkt.
Mocht je nog wat spullen hebben die je weg wilt doen, marktplaats werkt top tijdens Corona.
Mijn werk heeft ons allemaal een cadeau gegeven voor Pasen en als waardering voor hoe we doorgaan in deze periode.
We hebben zo’n inlog gekregen voor een site waar we zelf een cadeau kunnen uitkiezen. Zoveel keus natuurlijk dat ik enorme last van keuzestress heb, maar kudos voor mijn werkgever die zoiets in deze periode regelt.