Wat je even kwijt wil #36

Een RGK???

1 like

Nee nee nee

Juist niet, eentje die voordat je stiekels in z’n haar gaat maken en hij mogelijk een kek montuurtje moet gaan dragen alweer donker is. Gewoon eventjes zomerblond en dan weer door.

Als het zo doorgaat met dingen filmen kan ik net net zo goed een YouTube kanaal openen :upside_down_face:

1 like

Wat ik niet mis tijdens deze lockdown: als je in deze tussenperiode qua weer lang nadenkt over wel/geen blote benen/zomerjas/open schoenen, je vervolgens dapper de deur uit gaat met je gekozen outfit, en degene met wie je hebt afgesproken je ziet en onmiddellijk vraagt HEB JE HET NIET WARM/KOUD?

27 likes

Of hier op het forum. ‘Superleuke outfit maar heb je het niet koud met blote enkels, krijg het al koud als ik naar je kijk hihi’

6 likes

Eigen huis & tuin stopt, klink nu echt als een Gerda maar ik ga dat echt wel missen :cold_sweat:

14 likes

Ik heb de vrienden van mijn vriend nooit ontmoet. En het gaat dit weekend dan eindelijk gebeuren d.m.v. een Zoom gesprek. En ik vind het toch zo ongemakkelijk.

1 like

Tot nu best wel een goede week gehad in vergelijking met vorige week. Maar nu ben ik boos en verdrietig en moest ik net bijna huilen. En heb ik uit boosheid mijn lunch weg gegooid. Terwijl ik eigenlijk nog wel wilde. Net een klein kind

1 like

Echt een megadeal bij mediamarkt. Wel 3 hele euro’s korting!

15 likes

Godver ik wil gewoon mijn kaascroissant eten maar m’n achternichtje van drie heeft het gehoor van een nachtuil :weary: ‘wat ben je aan het doen, wat heb je gegeten’

15 likes

Oh nice, ik heb via internet een boek besteld bij de lokale boekhandel en die zou worden opgestuurd maar nu belde ze net dat ze hem zo komen brengen zodat ik hem vandaag al binnen heb :tada:.

15 likes

De eerste muggenbult is een feit :sob:

1 like

Op de wc eten!

Ik heb een paar dagen terug een ondefinieerbaar flesje haarverf gevonden, en heb nu eindelijk handschoenen weten te bemachtigen. Wat gaat 't worden jongens, place your bets now

19 likes

Ik zou echt graag op elke mail die ik vandaag krijg “ik ben ongesteld en chagrijnig dus zoek het zelf maar uit” willen antwoorden.

15 likes

Daar heb je een automatische reply voor hoor, hoef je niet steeds zelf te doen

9 likes

Blauw

1 like

Ja in mijn hoofd ziet @Kurisu eruit als haar avatar

5 likes

Dit heb ik dus ook bij jou. Altijd als ik iets van een persoonlijk verhaal van jou lees, zie ik de man op jouw avatar voor me

Haha dit heb ik precies ook! Net als ik aan iets nieuws voor werk ga beginnen gaat mijn vriend keihard zingen of fluiten :tired_face: :weary:

2 likes